ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز گردهمایی مدیران کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها با پیام وزیر علوم

آغاز گردهمایی مدیران کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها با پیام وزیر علوم

بیست و چهارمین گردهمایی مدیران کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه پیام نور آغاز شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، وزیر علوم در این پیام تاکید کرده است: نظام آموزش عالی کشور خود را موظف به پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای عرصه علم و جهاد می داند.

متن پیام وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری بدین شرح است:

"

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است. " امام خمینی"

توسعه نظام آموزش عالی و ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی به ترازهای جهانی در عرصه های علم، پژوهش و فناوری ، مرهون خون شهدای گرانقدر ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده های معظم این عزیزان بوده است که با مقاومت و پایداری در حفظ کیان کشور عزیزمان نقش آفرینی نموده اند.

تربیت نیروهایی کارآمد ، متخصص و در عین حال متعهد به ارزش‌های اسلامی ، اصول و آرمان های بلند ملت ایران از مهم ترین وظایف نظام آموزش عالی و دانشگاهی کشور است که در این عرصه دانشجویان شاهد و ایثارگر در صف مقدم قرار دارند و تلاش برای هر چه توانمندسازی و ارتقای جایگاه علمی ، اخلاقی و منزلت این عزیزان ، نه یک وظیفه اداری که یک وظیفه دینی است.

نظام آموزش عالی کشور خود را موظف به پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای عرصه علم و جهاد می داند و با تاکید بر اهداف دولت تدبیر و امید برای ارتقای کیفیت خدمات و استفاده از ظرفیت های قانونی موجود در تسهیل ارائه خدمات مناسب تر و فراهم آوردن زمینه های ادامه تحصیل و دانش افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر تلاش می کند .

در خاتمه لازم می دانم که از تلاش های خالصانه تمامی مدیران محترم شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در مسیر توانمندسازی ، عزتمندی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محیط های دانشگاهی که در سرلوحه وظایف و ماموریت های آموزش عالی است ، تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و دعای خیر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بتوانیم گام های موثری برای ارتقای علمی ایران عزیز برداریم.

رضا فرجی دانا"

انتهای پیام

آمار بازدید: 139 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image