ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی سومین جشن یکپارچه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران 6 خرداد برگزار می‌شود

سومین جشن یکپارچه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران 6 خرداد برگزار می‌شود

پنجمین نشست دوره چهارم شورای دانشگاه علوم پزشکی تهران، با ارائه گزارش طرح تحول نظام سلامت، بررسی آیین نامه جشنواره دانشجویی و تأکید بر حضور و مشارکت بیشتر رؤسای دانشکده‌ها در سومین جشن یکپارچه دانش آموختگان برگزار شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این جلسه بر لزوم مشارکت بیشتر رؤسای دانشکده‌ها در سومین جشن یکپارچه دانش آموختگان که ششم خرداد برگزار می‌شود، تاکید کرد.

در ادامه دکتر تهرانی دوست، معاون درمان دانشگاه به ارائه گزارش مختصری از دستورالعمل اجرایی طرح تحول نظام سلامت و بسته‌های خدمتی و روند اجرایی آن در بیمارستان‌های تابعه پرداخت و گفت: از دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی به ویژه دانشکده‌های بهداشت و داروسازی می خواهیم تا در پذیرش آزمایش‌های تخصصی که انجام آنها در بیمارستان امکان‌پذیر نیست کمک و همیاری نمایند.

پس از آن برخی اعضای شورا ضمن استقبال و حمایت از اجرای این طرح ملی، در مورد برخی مسائل مرتبط با آن نکاتی را مطرح نمودند که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد:

«ضرورت اتخاذ راهکاری برای تضمین استفاده از تجهیزات مصرفی با کیفیت مناسب»، «نیازمند سطح‌بندی ارائه خدمات جهت کنترل هزینه‌ها و بار تحمیل شده به بیمارستانها و استفاده مناسب‌تر از منابع»، «نیاز به تعیین نحوه مشارکت مؤثرتر گروه پرستاری در طرح تحول سلامت» و «استفاده از ظرفیت پایان‌نامه‌های دانشجویان PhD و کارشناسی ارشد در مورد ارزیابی فرآیندهای مختلف طرح تحول نظام سلامت.»

پس از آن دکتر فتوحی، مشاور آکادمیک رییس دانشگاه، با ارائه گزارشی در مورد بخش‌های مختلف آیین نامه جشنواره دانشجویی گفت: در مورد برخی بخش‌های این آیین نامه ابهامات یا اختلاف نظرهایی وجود داشت، از این نظر خواستیم تا با طرح آن در شورا، نظرات اعضای شورا نیز در این زمینه مطرح شود.

در این شورا مقرر شد ارکان این جشنواره با ارکان جشنواره ابن‌سینا تناسب داشته و حضور دانشجویان در فرآیند اجرایی جشنواره پررنگ‌تر و محسوس‌تر باشد. همچنین پیشنهاد شد تا تعیین زمان برگزاری جشنواره حول و حوش روز دانشجو (آذرماه) باشد و دبیرخانه جشنواره در حوزه معاونت دانشجویی قرار گیرد.

لازم به ذکر است آیین نامه جشنواره دانشجویی پس از اصلاحات پیشنهادی به تصویب شورا رسید.

انتهای پیام

آمار بازدید: 133 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image