ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی جایگاه استادان و رسالت آنها در جامعه کم‌رنگ شده است

جایگاه استادان و رسالت آنها در جامعه کم‌رنگ شده است

یک استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران تربیت عقلایی دانشجویان را مهم ترین رسالت استادان دانشگاه دانست و گفت: متاسفانه جایگاه استاد و رسالت آنها در جامعه ما روز به روز کم رنگ و نادیده گرفته می شود. در واقع باید به اساتیدی که در جهت تعلیم و تربیت دانشجو تلاش می کنند بها بدهیم تا جایگاه آنها در جامعه تقویت شود.


دکتر محمد حسین تقدیسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت دانشجو رابسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: محیط دانشگاه ها نقش اساسی در شکوفایی استعداد و پرورش خلاقیت دانشجویان دارند. این در حالی است که متاسفانه دانشگاههای کشور چندان در مسیر رشد و نوآوری دانشجو حرکت نمی کنند.

وی در ادامه از کم رنگ شدن جایگاه و رسالت استادان در جامعه ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه جایگاه استاد و رسالت آنها در جامعه ما روز به روز کم رنگ و نادیده گرفته می شود. در واقع باید به اساتیدی که در جهت تعلیم و تربیت دانشجو تلاش می کنند، بها دهیم تا جایگاه آنها در جامعه تقویت شود. بنابراین نباید ارزش گذاری ها تنها به روز خاصی مانندروز معلم اختصاص داده شود.

این متخصص ارتقای سلامت اظهار کرد: ضروری است جامعه و مسوولان با حل کردن دغدغه های مادی و فکری استادان، پاسخگوی حق و حقوق آنها باشند. چرا که اگر دغدغه های فکری استادان حل نشود ناخواگاه آن را به دانشجو منتقل خواهد کرد.

تقدیسی در پایان دانش‌آموزان و دانشجویان را از سرمایه های جامعه برشمرد و گفت: باید دانشجویان را با فرهنگ بومی خود به خوبی هدایت کنیم بطوری که رسالت هر معلم قبل از آموزش مباحث درسی و علمی، تربیت عقلایی نوجوانان و جوانان باشد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 158 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image