ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار جای خالی "سبک زندگی ایرانی اسلامی" در برنامه درسی تربیت معلم

جای خالی "سبک زندگی ایرانی اسلامی" در برنامه درسی تربیت معلم

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه سبک زندگی ایرانی اسلامی در برنامه درسی تربیت معلم غایب است، گفت: باید این مهم در برنامه درسی دانش آموزان لحاظ شود.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محمد دیمه‌ور در نخستین همایش ملی رسالت و نقش دانشگاه فرهنگیان در پرورش معلم متعهد و متخصص خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان برای رسیدن به اهداف خود نیازمند زیرساخت‌های لازم است، گفت: دانشگاه فرهنگیان کانون اصلی تحول در آموزش و پرورش و کارگاه تولید فکر و پژوهش است.

وی ادامه داد: این ظرفیت عظیم فکری باید به جهت‌دهی صحیح آموزش و پرورش در هر شهرستان و منطقه‌ای کمک کند.

وی موفقیت آموزش و پرورش را در گرو موفقیت معلمان دانست و افزود: نیروی انسانی رشد یافته می‌تواند در نبود بسیاری از ظرفیت‌ها، فرصت ارزشمند یادگیری را ایجاد کند.



معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معمان باید سواد فناورانه داشته باشند، گفت: برای تسهیل یادگیری باید تمام تکنولوژی در خدمت معلمان مدبر باشد تا هوشمندانه آن را برای آموزش خود استفاده کنند.



دیمه‌ور با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از سبک زندگی اسلامی‌، گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی در برنامه درسی تربیت معلم غایب است.



معاون آموزش و پرورش اظهارکرد: در برنامه درسی تربیت معلم باید سبک زندگی اسلامی سالم و بانشاط در نظر گرفته شود چرا که مدرسه کانونی برای توسعه تعلیم و تربیت است.



دیمه‌ور جهانی شدن را ضرورتی دیگر برای تغیر و تحول از مسیر دانشگاه فرهنگیان دانست و تصریح کرد: تجهیز نسل جدید برای صیانت از ارزش‌های کشور در عرصه جهانی ضرورت دارد.



وی بهره‌وری نظام تعلیم و تربیت را مستلزم کارآیی معلمان دانست و افزود: اگر نظام تضمین کیفیت وارد آموزش و پرورش شود به استاندارد‌سازی کمی و کیفی آموزش و پرورش کمک می‌شود.



دیمه‌ور اظهارکرد: در هیچ جای دنیا نظام ملی در عرصه‌های مختلف توسعه موفق نیست مگر اینکه سرمایه انسانی پویا و موفق داشته باشد.



وی با اشاره به اینکه نظام تعلیم و تربیت در کشور دچار مشکل است، افزود: این مشکل به دست معلمان توانمند برطرف می‌شود.

آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image