ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی طرح «الگوی تعالی دختران و پسران» مهم‌ترین برنامه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی

طرح «الگوی تعالی دختران و پسران» مهم‌ترین برنامه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه طرح «الگوی تعالی دختران و پسران» از جمله برنامه‌های اتحادیه است، گفت: هدف از این طرح تربیت پدران و مادران متدین و متعهد آینده است، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی ماموریت خود را بر اساس نیروسازی و جریان سازی در سه محور معرفتی، تشکیلاتی و علمی با هدف زبده‌یابی و زبده‌پروری طرح ریزی می‌کند.




به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، حامد علامتی در دومین همایش مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی سراسر کشور که در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با هدف ایجاد وحدت و هماهنگی بین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور و به منظور حراست از دستاوردهای انقلاب و تحقق ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهت بخشیدن به فعالیت‌های صنفی دانش‌آموزان مسلمان و متعهد، در سال ۵۸ با حمایت‌های امام خمینی(ره) در زمینه تربیت نیروهای متعهد و مخلص دانش‌آموزی و حضور آنها در صحنه‌های انقلاب اسلامی تاسیس شد.



وی با اشاره به اینکه 80 درصد از شهدای دانش‌آموزی عضو این تشکل بوده‌اند، افزود: آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ متعالی اسلام، شکوفا ساختن استعدادهای خدادادی دانش‌آموزان و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق هر چه فعال‌تر کردن نیروهای دانش‌آموزی در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی جامعه از جمله مهم‌ترین اهداف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بوده است.



دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با اشاره به اینکه شش سال از تدوین سند چشم‌انداز اتحادیه می‌گذرد، گفت: طرح «الگوی تعالی دختران و پسران» از جمله برنامه‌های اتحادیه است که هدف از این طرح تربیت پدران و مادران متدین و متعهد آینده است، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی ماموریت خود را بر اساس نیروسازی و جریان سازی در سه محور معرفتی، تشکیلاتی و علمی با هدف زبده‌یابی و زبده‌پروری طرح ریزی می‌کند.



علامتی اجرای نظام 3-3-6 را یک فرصت تشکیلاتی دانست و تصریح کرد: هدف این است که بتوانیم رویکردهای اتحادیه را با برنامه‌های گفته شده این نظام تطبیق دهیم و امسال برای اولین در دوره اول و دوم متوسطه اجرایی می‌شود.



وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مورخان جامعه هستند، بیان کرد: سندسازی حرف‌ها و انعکاس اخبار به جامعه مسئولیت حساس و ارزشمندی است که بر عهده اصحاب رسانه قرار دارد و لذا باید منطبق بر حقایق باشد.



در ادامه مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به سند تحول بنیادین اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد متولی تعلیم و تربیت در کشور محسوب می‌شود که در این مسیر با هماهنگی سایر دستگاه‌های آموزشی و با بهره‌گیری از امکانات آنان می‌تواند به این مهم دست یابد که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی نیز یکی از بازوهای کمکی در آموزش و پرورش است.



وی مدرسه را کانونی در عرصه تبلیغات فرهنگی دانست و افزود: حضور اتحادیه انجمن‌های اسلامی زمینه عرصه تبلیغات فرهنگی را در مدارس گسترش می‌دهد و انتظار داریم که دانش‌آموزان عضو این تشکل نسبت به خطرات و آسیب‌ها آگاه باشند و با تعامل دوسویه و هم‌افزایی و همچنین برگزاری جلسات مشترک موتور محرکه‌ای برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت باشند.



به گزارش ایسنا، دومین گردهمایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سال 93 به منظور تبیین برنامه‌های اتحادیه و همچنین تبیین نظام جدید آموزشی در دهکده ساحلی انزلی در حال برگزاری است و پیش از این، همایش «راه روشن» با حضور مسئولین اتحادیه و دانش‌آموزان عضو قرارگاه‌های سراسر کشور در فروردین ماه سالجاری در تهران برگزار شده است.

آمار بازدید: 230 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image