ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان: کلاس‎های اساتید معارف را غنی‎تر کنیم

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان: کلاس‎های اساتید معارف را غنی‎تر کنیم

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: سایت‎های دانشگاه بی‎محتوا هستند.


محمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی بر اساس نیاز جامعه و مطالبه مردم رشته‎ها را تعریف کرده و امسال با شعار آموزش خاص پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه گاهی رشته‎ای تعریف می‎شود ولی جوانان آگاهی لازم از آن ندارند، اضافه کرد: دانشجویان را می‎توان با آموزش خاص با مشاغل آینده خود آشنا و آنها را وارد بازار کرد؛ اگر صداوسیما و سایر دستگاه‎های ذیربط دانشگاه علمی کاربردی را در تعریف رشته‎های مورد مطالبه مردم یاری دهند، مشکل اشتغال کمتر خواهد شد.

دکتر محمدزاده با بیان اینکه دانشگاه‎ها می‎بایست مطابق شعار سال پیش روند، ادامه داد: دانشگاه‎ها می‎توانند با جدیت به ارتقای فرهنگ جامعه پرداخته و با برنامه‎های مختلف شعار سال را تحقق بخشند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با ذکر برخی از برنامه‎های این دانشگاه در سال‎جاری اظهار کرد: سایت‎های دانشگاهی مراکز این دانشگاه خالی از محتوای علمی، مذهبی و... بوده و امسال درصدد غنی‎سازی این سایت‎ها هستیم تا بتوانیم مخاطب را با تحولات علمی، سیاسی، اجتماعی و... آشنا کنیم.

وی ادامه داد: همچنین امسال از اساتید معارف استفاده بیشتری خواهیم کرد چرا که آنها با بحث فرهنگ ارتباط مستقیم داشته و می‎توانند در تحقق شعار سال در دانشگاه‎ها موفق باشند.

محمدزاده تصریح کرد: باید کلاس‎های اساتید معارف را غنی‎تر کرده و به ائمه جمعه شهرستان‎ها نیز پیشنهاد بهره‎گیری از علم این اشخاص را خواهیم داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با تأکید بر اینکه می‎بایست فرهنگ کتاب‎خوانی را در قشر جوان و دانشجو ترویج کنیم، خاطرنشان کرد: از طریق برگزاری مسابقات و قرآن، دادن امتیازهای خاص برای دانشجویان کتاب‎خوان می‎توان به این مهم پرداخت.

انتهای پیام

آمار بازدید: 370 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image