ارتباط مستقیم با 30700 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بهره‎برداری از آزمایشگاه مرکزی و سایت رایانه‎ای دانششگاه لرستان

بهره‎برداری از آزمایشگاه مرکزی و سایت رایانه‎ای دانششگاه لرستان

آزمایشگاه مرکزی و سایت مرکزی رایانه‎ای دانشگاه لرستان با صرف اعتباری معادل 10 میلیارد ریال به بهره‎برداری رسید.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان در مراسم افتتاح این طرح‎ها گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان با اعتباری معادل 5 میلیارد ریال و در مساحت 500 متر مربع فضای آزمایشگاهی، احداث شده است.

فرهاد نامداری اظهار کرد: در راستای تجهیز این آزمایشگاه یک دستگاه میکروسکوپ الکترونیکی با هزینه 25 میلیون ریال خریداری شده است.

وی تصریح کرد: سایت مرکزی کامپیوتر این دانشگاه نیز با ظرفیت 290 نفر و 120 کامپیوتر در این دانشگاه احداث و راه‎اندازی شده است.

نامداری با اشاره به پوشش فیبری ساختمان‎های دانشگاه لرستان افزود: ساختار طراحی شده در این سایت وایرلس و پهنای باند آن نیز بسیار مناسب است که در صورت تأمین اعتبار، زمینه برای افزایش پهنای باند سایت تا چندین برابر و هم‎چنین افزایش تعداد رایانه‎های سایت به 290 دستگاه فراهم است.

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این مراسم گفت: تقویت آزمایشگاه‎های مرکزی یکی از اولویت‎های پژوهشی وزارت علوم در سطح کشور است.

جلال بختیاری افزود: تقویت و ارتقای فعالیت‎های پژوهشی آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه‎ها موجب ارتقای سطح علمی و آموزشی این مرکز خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image