ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه 40 درصد جمعیت دانشجویی دانشگاه تبریز را دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل داده‌اند

40 درصد جمعیت دانشجویی دانشگاه تبریز را دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل داده‌اند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از پذیرش 418 دانشجوی جدید در 217 رشته و گرایش در مقطع دکتری تخصصی(Ph.D.) از میان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت سازمان سنجش آموزش و نیز دانشجویان استعداد درخشان خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمدتقی اعلمی در ادامه اظهار کرد: امسال 2983 نفر از طریق سازمان سنجش برای مصاحبه به این دانشگاه معرفی شدند که از این تعداد 348 دانشجو پذیرفته خواهد شد.

وی افزود: برابر ابلاغیه وزارت علوم، دانشگاه می توانست تا 20 درصد پذیرش و ظرفیت دوره نیز از میان دانشجویان استعدادهای درخشان پذیرش کند که در صورت اخذ امتیازات لازم، 10 درصد از متقاضیان مربوط به دانشجویان فعلی دانشگاه و 10 درصد از بین متقاضیان فارغ التحصیل یا دانشجویان سایر دانشگاه ها پذیرفته خواهند شد که با این 70 نفر، در مجموع 418 نفر دانشجوی دکتری امسال پذیرش می شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به نحوه مصاحبه از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش دانشجوی دکتری گفت: مقدمات لازم در دانشکده ها و گروه های آموزشی فراهم شده و مصاحبه علمی و بررسی سوابق و مدارک معرفی شدگان، مطابق قانون از21 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا چهارم تیر ماه ادامه خواهد داشت و نمرات به سازمان سنجش ارسال خواهد شد.

اعلمی تاکید کرد: دانشجویان حائز شرایط پذیرش از طریق استعداد درخشان دوره های دکتری تخصصی (Ph.D.) بدون آزمون نیز تا 10 خرداد ماه فرصت دارند، مدارک لازم را با پست پیشتاز به دفتر حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز ارسال کنند.

وی افزود: 40 درصد از دانشجویان دانشگاه تبریز را دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهند که از این تعداد 1468 نفر در دوره دکتری مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image