ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان باهدف کارآفرینی و اشتغال

طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان باهدف کارآفرینی و اشتغال

وزارت آموزش و پرورش با صدور شیوه‌نامه‌ای محور اصلی طرح مدیریت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان سال 93 را مهارت‌آموزی باهدف زمینه سازی برای کارآفرینی و اشتغال اعلام کرد.




به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، دراین شیوه‌نامه بر استفاده بهینه از اوقات فراغت و نقش خانواده‌ها در هدایت فرزندان به مراکز تابستانی و معرفی مشاغل محلی و منطقه‌ای تاکید شده است.



در این شیوه نامه، رشد همه‌جانبه شخصیت دانش‌آموزان، استمرار فعالیت‌های پرورشی در ایام تابستان و ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی اجتماعی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و فرهنگی و هنری دانش‌آموزان از اهداف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان معرفی شده است.



تحقق برنامه‌ها مطابق با نام‌گذاری سال جدید، اهتمام به تربیت اقتصادی دانش‌آموزان، آموزش مدیریت اقتصاد مقاومتی به دانش‌آموزان، احیای ظرفیت‌های پنهانی بومی و محلی و عملی کردن شعار، هر دانش‌آموز یک مهارت از سیاست‌های اصلی طرح بیان شده است.



مدارس دوره‌های تحصیلی، مراکز دارالقرآن الکریم، کانون‌های فرهنگی – تربیتی، اردوگاه‌های دانش‌آموزی، کتابخانه‌های آموزشگاهی، پژوهش سراها، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان برخی از فضاهای درون سازمانی و فضاهای فرهنگی شهرداری‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان تبلیغات اسلامی و... به عنوان بخش‌های برون‌سازمانی و مورد تأیید این طرح اعلام شده است.



گفتنی است، معاون پرورشی و فرهنگی، یکی از مدیران کل حوزه معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل دفاتر آموزشی دوره‌های مختلف تحصیلی حوزه ستادی، یکی از مدیران حوزه سازمان مدارس غیردولتی و... را به عنوان اعضای کمیسیون فعالیت‌های تابستانی وزارت آموزش و پرورش در سال 93 اعلام کرده است.

آمار بازدید: 223 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image