ارتباط مستقیم با 30706 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ترغیب خیرین به ساخت خوابگاه های دانشجویی/ استقبال از برگزاری کرسی آزاد اندیشی

ترغیب خیرین به ساخت خوابگاه های دانشجویی/ استقبال از برگزاری کرسی آزاد اندیشی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مجتمع خوابگاهی پسران گفت: تمام سعی ما این است که خیرین مدرسه ساز را به ساختن خوابگاه های دانشجویی نیز ترغیب کنیم .

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید دکتر آیتی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشک شهید بهشتی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالجباری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از مدیران و مسئولان ارشد دانشگاه وزیر بهداشت را همراهی کردند.

در این بازدید ابتدا فضاهای عمومی مجتمع خوابگاهی امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نظیر نمازخانه، کتابخانه، سالن مطالعه و سالن ورزش مورد بازدید قرار گرفت و سپس وزیر بهداشت از تعدادی از اتاق های خوابگاه بازدید کرد و از نزدیک با شرایط دانشجویان آشنا شد.

در ادامه این بازدید وزیر بهداشت با دانشجویان در پردیس عمومی خوابگاه به گفتگو پرداخت.

وزیر بهداشت پس از شنیدن سخنان دانشجویان، با اشاره به گرامیداشت یاد شهدا به خصوص شهید بهشتی و شهدای دانشجو گفت: من در زمان تحصیل افتخار حضور در خدمت شهید بهشتی، شهید مفتح وشهید باهنر را داشتم و چه خوب است که در یک فرصت مناسب، نگاه و دیدگاه این بزرگان نسبت به دانشجویان بیان شود.

وی مملکت و دانشگاه ها را متعلق به همه افراد جامعه دانست و ضمن ابراز خوشنودی از صحبت های نمایندگان دانشجویان در این مراسم بر لزوم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و رعایت عدالت در مورد همه تشکل ها تاکید کرد و گفت: سرنوشت فردای کشور به دست همین دانشجویان است بنابراین از مسوولان می خواهم فرصت ابراز عقیده را به دانشجویان بدهند زیرا اینان هستند که کشور و دانشگاه را در آینده حفظ می کنند.

هاشمی افزود: فضای پر شور و نشاط برای دانشجویان امری ضروری است و خدا را شکر که در این خوابگاه شاهد چنین فضای پرشور و نشاطی بودیم. دانشجو همیشه و در همه حال باید نگاه منتقدانه داشته باشند، البته با رعایت اخلاق و دانشجویان ما همگی اخلاق مدار هستند. به اعتقاد من ایران متعلق به همه ماست و دانشگاه نیز محل تضارب آراء و افکار است.

وزیر بهداشت خطاب به دانشجویان اظهار داشت: وظیفه اصلی شما درس خواندن است و از شما می خواهم با امکاناتی که در اختیار دارید نهایت تلاش خود را در مسیر درس خواندن انجام دهید. همه ما به فرموده امام راحل(ره) باید در وهله اول کار خود را درست انجام دهیم وکار مهم شما نیز درس خواندن است.

وی افزود: تمام سعی ما این است که خیرین مدرسه ساز را به ساختن خوابگاه های دانشجویی نیز ترغیب کنیم و امیدوارم با کمک آنها بتوانیم تعداد خوابگاه ها را افزایش دهیم.

وزیر بهداشت با اشاره به مشارکت دانشجویان در برخی کارها نظیر مدیریت بحث اینترنت و موارد اولویت دار تأکید کرد: باید به دانشجویان فرصت دهید تا آزمون و خطا کنند و مدیریت را یاد بگیرند زیرا که فردای مملکت به دست آنهاست.

هاشمی بر لزوم تشکیل شورای صنفی دانشجویان در دانشگاه و استفاده از نظرات دانشجویان تاکید کرد و افزود: درس خواندن در دانشگاه های ایران یک افتخار است و این موضوع را سایر کشورها نیز باید بدانند.

وی خاطرنشان کرد: برای به ثمر رسیدن این مملکت و نظام، خون های زیادی ریخته شده است. هیچ گاه فکر نکنید که یأس و نا امیدی به آن غالب می شود زیرا خداوند با ماست و بدانید که آینده کشور نیز متعلق به شما دانشجویان است، پس نگاه بلند و جسارت آمیز داشته باشید.

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image