ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برترین‌های مسابقات قرآن کریم منطقه 3 کشور معرفی شدند

برترین‌های مسابقات قرآن کریم منطقه 3 کشور معرفی شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری از معرفی برترین‌های بیست و نهمین جشنواره مسابقات قرآنی منطقه 3 کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار علی‌اکبر ایزدی دوشنبه شب در مراسم اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه در مرحله مقدماتی دانشجویان 41 دانشگاه در منطقه 3 کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد، دانشجویان 27 دانشگاه توانستند به این مرحله از مسابقات راه پیدا کنند.

وی افزود: در این مرحله بیش از 120 تن شامل 60 شرکت‌کننده خواهر و 60 شرکت‌کننده برادر حضور داشتند.

وی با اشاره به اسامی منتخبین این دوره از مسابقات نیز گفت: در قسمت برادران در حفظ پنج جزء قرآن کریم، جواد شکور از دانشگاه فردوسی مشهد، مسعود هادیان‌فر از دانشگاه حکیم سبزواری و محمد رسول دستبند‌چی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی به رتبه‌های نخست تا سوم دست یافتند.

این پیشکسوت قرآنی کشورمان یادآور شد: در قسمت حفظ 10 جزء قرآن کریم سعید نادری از دانشگاه روزبهان ساری، صالح اخترشناس از دانشگاه فردوسی مشهد محمدباقر رجبی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی به رتبه‌های برتر دست یافتند.

دبیر جشنواره قرآنی منطقه 3 کشور با بیان اینکه در قسمت حفظ 20 جزء، آریا دهقانی از دانشگاه گیلان و سعید قره‌داشی از دانشگاه آموزش عالی فردوس به رتبه‌های نخست و دوم دست یافتند، خاطرنشان کرد: در قسمت حفظ کل قرآن کریم، حمید ایمان‌دار از دانشگاه فردوسی مشهد و محمود علی‌زاده از دانشگاه مازندران توانستند به رتبه‌های برتر دست یابند.

وی با بیان اینکه در قسمت قرائت ترتیل نیز علی کبیری از دانشگاه علوم و فنون مازندران، مصطفی ملکی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی و داوود خلوصی از دانشگاه فردوسی مشهد توانستند در این دوره از مسابقات به رتبه‌های برتر دست یابند، تصریح کرد: در قسمت قرائت تحقیق نیز محمدمهدی تقی‌پور از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حامد علیزاده از دانشگاه تربت‌جام و امید حسین‌نژاد از دانشگاه فردوسی مشهد به رتبه‌های برتر دست یافتند.

ایزدی با اشاره به بخش خواهران نیز افزود: در قسمت حفظ پنج جزء، فهیمه وطن از دانشگاه حکیم سبزواری زینب خدایی از دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و سیما جلیلی از دانشگاه فردوسی مشهد توانستند به رتبه‌های برتر دست یابند.

این مسئول با اشاره به حفظ 10 جزء قرآن کریم، یادآور شد: در این بخش ویدا ودیعی از دانشگاه فردوسی مشهد، مرضیه جهان و زینب کلامی از دانشگاه سمنان توانستند به رتبه‌های برتر این بخش دست یابند.

آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image