ارتباط مستقیم با 30680 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آغاز اعتکاف دانشجویان علوم پزشکی ایران در مسجد دانشگاه

آغاز اعتکاف دانشجویان علوم پزشکی ایران در مسجد دانشگاه

مراسم معنوی اعتکاف در مسجد امام حسین علیه السلام دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور بیش از 250 نفر از دانشجویان دختر آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با خجسته میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) مراسم معنوی اعتکاف در مسجد امام حسین علیه السلام دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور بیش از 250 نفر از دانشجویان (ویژه خواهران) آغاز شد.

در آغاز مراسم، دانشجویان معتکف با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه با ذکر فاتحه و خواندن دعای با آرمانهای این شهداء تجدید میثاق کردند. آیت الله قرهی در این مراسم با اشاره برکات معنوی مراسم اعتکاف خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: شما به ضیافت و میهمانی خدا دعوت شده اید و در همین راستا اولیای خدا تاکید می فرمایند که معتکف، معتکف نمی گردد مگر اینکه امضای حضرت حجت (عج) به پای اعتکاف او باشد.

آیت الله قرهی تأکید کرد: یکی از دلایل اعتکاف همیشه به یاد خدا بودن است و اگر عشق او را به خود درک کنیم به سمت خدا می رویم و در زمان گناه کردن از خودمان نفرت پیدا می کنیم و عبد خدا می شوم و اعتکاف یعنی بندگی و یعنی عبد خدا شدن و کسانی که وارد مراسم اعتکاف شده اند مستجاب الدعوه هستند و خواب معتکف عبادت می شود و خوابش الهی می شود.

مراسم معنوی اعتکاف به مدت ۳ روز از 23 تا 25 اردیبهشت در مسجد امام حسین علیه السلام دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است.

آمار بازدید: 223 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image