ارتباط مستقیم با 30857 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توهين مجدد نشريه فرانسوي به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص)

توهين مجدد نشريه فرانسوي به ساحت مقدس پيامبر اسلام (ص)

يك نشريه هزل نويس فرانسوي كه در سال گذشته ميلادي با انتشار كاريكاتورهاي توهين آميز نسبت به پيامبر اسلام (ص)، خشم مسلمانان اين كشور را برانگيخته بود، مجددا در اقدامي گستاخانه تصاوير توهين‌آميز جديدي عليه پيامبر اسلام (ص) منتشر كرد.



به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از شبكه خبري سي‌.بي‌.اس، اين اقدام هفته‌نامه فرانسوي "شارلي هبدو" در حالي كه همچنان آتش اعتراضات در جهان اسلام نسبت به پخش فيلم توهين‌آميز نسبت به پيامبر اسلام (ص) بر روي اينترنت، شعله‌ور است، مي‌تواند هرچه بيشتر خشم مسلمانان را برنگيزد به ويژه آنكه دفتر اين نشريه سال گذشته ميلادي نيز پس از انتشار تصاوير توهين‌آميز هدف حمله قرار گرفت.


وب‌سايت متعلق به نشريه "شارلي هبدو" امروز (چهارشنبه) به دنبال اين اقدام زشت، با موجي از پيام‌هاي مسلمانان در محكوميت و پاسخ به آن رو به رو شد.


ماه نوامبر سال گذشته ميلادي نيز اين نشريه با انتشار تصاوير توهين‌آميز عليه پيامبر اسلام (ص) خشم جامعه مسلمانان فرانسه را برانگيخت و دفتر اين نشريه متعاقب آن هدف حمله با بمب‌هاي آتش‌زا قرار گرفت.


ژان مارك آيرو، نخست وزير فرانسه به دنبال اين اقدام اظهار داشت: "هر كس كه به سبب اين كاريكاتورها به وي توهين شده مي‌تواند براي شكايت به دادگاه‌ مراجعه كند!"


اين در حالي است كه وي با وجود مخالفت با هرگونه افراط گري، بر سنت آزادي بيان در فرانسه تاكيد كرده است.


وي در مصاحبه‌اي به راديو آر.تي.ال فرانسه گفت: "ما در كشوري زندگي مي‌كنيم كه در آن آزادي بيان از جمله آزادي كشيدن كاريكاتور تضمين شده است."


وي با وجود اين گفت: "با درخواست تظاهرات در شهر پاريس عليه فيلم توهين‌آميز نسبت به پيامبر اسلام (ص) موافقت نخواهد شد."


به دنبال اقدام نشريه "شارلي هبدو"، رهبران سياسي و مذهبي از رسانه‌ها خواستند مسئولانه عمل كرده و از شعله‌ور كردن وضعيت فعلي اجتناب كنند.


در پي اين اقدام هفته‌نامه فرانسوي، دولت اين كشور اعلام كرد كه سفارتخانه و مدارس خود را روز جمعه در بيست كشور تعطيل مي‌كند.

آمار بازدید: 452 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image