ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دستور وزیر علوم برای حمایت از برگزاری جشن‌های ازدواج دانشجویی

دستور وزیر علوم برای حمایت از برگزاری جشن‌های ازدواج دانشجویی

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: مراسم ازدواج دانشجویی سنت حسنه‌ای است که در نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده و از بهترین کارهای فرهنگی برای دانشجویان به شمار می‌رود.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا رضوان‌طلب، در سی‌امین کارگاه آموزشی زوج‌های شرکت کننده در مراسم ازدواج دانشجویی، در سالن صبای مشهد، اظهار کرد: خداوند را بابت نعمت ازدواج شاکر باشید؛ خصوصا که در آغاز راه زندگی مشترک به محضر امام رئوف مشرف شده‌اید.

وی اضافه کرد: در شرایطی که اغلب زندگی‌ها با گناه آغاز می‌شود، این نوع آغاز زندگی، موهبت و عنایتی است که شامل همه نمی‌شود؛ این که امام رضا(ع) از شما دعوت کرده و خواسته‌اند جشن ازدواج‌تان در حریم ایشان برگزار شود، بدین معناست که می‌خواهند زندگی‌تان با نور اهل بیت(ع) پیوند بخورد.

رضوان‌طلب در ارزیابی خود از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی، یادآور شد: این برنامه از اقدامات بسیار گرانقدر و سنت حسنه‌ای است که در نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده و از بهترین کارهای فرهنگی برای دانشجویان به شمار می‌رود.

رئیس مرکز مطالعات بین‌المللی دینی دانشگاه تهران با اشاره به حمایت مستقیم رهبر معظم انقلاب از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی و تاکید بر تداوم آن، افزود: بدانید همه عزت دولت و ملت ما در پرتو حضور ایشان است؛ این که کشور ما مصر و سوریه نشده، در پرتو جایگاه ولایت است.

وی با اشاره به تمایل وزیرعلوم برای حمایت از برگزاری مراسم‌های ازدواج دانشجویی، تاکید کرد: طبق دستور وی، پشتیبانی از برگزاری طرح ملی همسفر تا بهشت، جزو برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت علوم در سال آینده قرار گرفته است.

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image