ارتباط مستقیم با 30698 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی کمیته نشاط و شادابی در خوابگاه‌های دانشجویی زنجان

راه‌اندازی کمیته نشاط و شادابی در خوابگاه‌های دانشجویی زنجان

رئیس اداره خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از راه‌اندازی کمیته نشاط و شادابی در اماکن خوابگاهی خبر داد و گفت: در این راستا تصمیم‌هایی برای راه‌اندازی اتاق فرهنگ و هنر، گل و گیاه و سایر امور فرهنگی اتخاذ شده است.


ناصر خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تدارک دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای برنامه‌هایی به مناسبت هفته خوابگاه‌ها اظهار داشت: در این رابطه برنامه‌هایی برای جلب نظر خیران در مسئله کمک به احداث خوابگاه‌های دانشجویی انجام شده است

وی با اشاره به نظرسنجی انجام شده در مورد محیط‌های دانشجویی و نیاز آنها به نشاط و شادابی تاکید کرد: با توجه به غیر بومی دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی توجه به مسائل عاطفی و شادابی این خوابگاه‌ها از ضروریات محسوب می‌شود.

رئیس اداره خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از راه‌اندازی کمیته نشاط و شادابی در اماکن خوابگاهی خبر داد و گفت: در این راستا تصمیم‌هایی برای راه‌اندازی اتاق فرهنگ و هنر، گل و گیاه و سایر امور فرهنگی اتخاذ شده است.

معاون مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه فراهم کردن زمینه برگزاری ازدواج‌های دانشجویی بر عهده مسئول نهاد رهبری در دانشگاه است، ادامه داد: در این راستا اقداماتی برای پایش‌های مورد نیاز از جمله اقدامات علمی انجام شده است.

خلیلی تاکید کرد: کمیته نشاط و شادابی اقدامات علمی در رابطه با ازدواج‌های دانشجویی، پرورش گل و گیاه انجام و آن را به مراجع بالا دستی ارجاع داده است.

وی متصدیان خوابگاهی را نزدیک‌ترین افراد به دانشجویان به عنوان مشاور دانست و بیان داشت: آنها در مواقعی به عنوان پدر، مادر، خواهر یا نزدیک‌ترین فرد به دانشجو محسوب می‌شوند از این رو باید آگاهی‌های لازم را برای ارائه مشاوره‌های مورد نیاز داشته باشند.

رئیس اداره خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای متصدیان خوابگاهی، از برنامه‌های مسئولان دانشگاه است.

معاون مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری مسابقات قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: برای فراهم کردن این مقدمات کمیته‌هایی تشکیل شده است.

خلیلی با اشاره به امکانات فراهم شده در ابعاد مختلف برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گفت: اغلب خوابگاه‌های دانشجویی سایت ورزشی دارند.

وی به تجهیزات تهیه شده برای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اشاره و اضافه کرد: این تجهیزات به زودی به این خوابگاه‌ها تحویل داده می‌شود.

رئیس اداره خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به کمبودهای موجود در خوابگاه‌های دانشجویی تاکید کرد: خیران با ورود به این مسئله می‌توانند در رفع کمبودها موثر عمل کنند.

آمار بازدید: 180 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image