ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کرمان قهرمان مسابقات والیبال دختران دانشگاه آزاد منطقه 6 کشور شد

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دختران دانشگاه آزاد منطقه 6 کشور شد

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: تیم کرمان قهرمان مسابقات والیبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 6 کشور شد.


علیرضا ابراهیم‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 6 کشور به پایان رسید.

وی افزود: این مسابقات از 17 تا 20 اردیبهشت‌ماه جاری در سالن شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند خاطرنشان کرد: در مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌‌های منطقه 6 کشور نمایندگانی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان و کرمان حضور داشتند.

ابراهیم‌آبادی یادآور شد: با انجام پنج بازی در رقا‌بت‌های مقدماتی این دوره از مسابقات تیم‌های خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان و کرمان به مرحله نهایی صعود کردند.

وی اضافه کرد: در دیدار رده‌بندی مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه 6 کشور تیم میزبان به مصاف یزد رفت که دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار کرد و از دور رقابت‌ها خارج شد.

ابراهیم‌آبادی ادامه داد: در فینال این دوره از مسابقات تیم کرمان به دیدار سیستان و بلوچستان رفت و در یک بازی نفس‌گیر کرمان با نتیجه سه بر دو از سد حریف گذشت و قهرمانی را از آن خود کرد.

این مسئول افزود: تیم سیستان و بلوچستان به نایب قهرمانی رسید و تیم یزد در جایگاه سوم قرار گرفت.

ابراهیم‌آبادی گفت: تیم‌های والیبال دختران دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمان و سیستان و بلوچستان از منطقه 6 کشور به مسابقات قهرمانی کشور صعود کردند.

آمار بازدید: 244 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image