ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی تمهيدات ترافيكي و انتظامي پليس پايتخت براي بازگشايي مدارس

تمهيدات ترافيكي و انتظامي پليس پايتخت براي بازگشايي مدارس

فرمانده انتظامي تهران بزرگ تدابير ترافيكي و انتظامي بازگشايي مدارس را در پايتخت اعلام كرد.



سردار حسين ساجدي‌نيا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين باره گفت: ماموران پليس پايتخت همزمان با بازگشايي مدارس در آماده‌باش 100 درصد هستند و بر اساس تدابير انديشيده شده نيروهاي پليس از ساعت 7 صبح اول مهر ماه در طول مسيرهاي منتهي به مدارس و مقابل آنها مستقر مي‌شوند.


وي با اشاره به اينكه استقرار عوامل انتظامي براي تامين امنيت و ارتقاي احساس امنيت در اطراف مدارس است، افزود: بر اين اساس گشت‌هاي انتظامي از ساعت 7 تا 8:30، 12 تا 14 و 16 تا 18:30 بنا به تناسب ساعات فعاليت در 15 روز اول مهرماه در اطراف مدارس مستقر مي‌شوند.


فرمانده انتظامي تهران بزرگ تاكيد كرد: در عين حال برابر تدابير انديشيده شده، استقرار عوامل انتظامي در اطراف مدارس راهنمايي و دبيرستان‌هاي دخترانه به صورت ويژه خواهد بود.


ساجدي‌نيا از حضور پررنگ ماموران پليس محسوس و نامحسوس در ايستگاه‌هاي اتوبوس و مترو همزمان با آغاز فعاليت مراكز آموزشي و مدارس خبر داد و گفت: برخورد با مزاحمين نواميس، سارقان، كيف‌قاپان و جيب‌بران نيز در دستوركار جدي پليس تهران است.


وي از اجراي طرح ويژه برخورد با خودروهاي مزاحم نواميس از ابتداي مهر ماه خبر داد و تاكيد كرد: بر اين اساس ماموران يگان‌هاي پليس برابر دستور صادره با استقرار به صورت محسوس و نامحسوس در مناطق مختلف تهران با افرادي كه براي دانش‌آموزان مزاحمت ايجاد مي‌كنند برخورد كرده و خودرو متخلفان را توقيف و روانه پاركينگ مي‌كنند.


فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به حضور روساي كلانتري‌ها در مدارس به ايسنا گفت: امسال براي نخستين بار روساي كلانتري‌هاي شهر تهران با حضور در مدارس زيرمجموعه خود هشدارهاي لازم را به دانش‌آموزان ارائه مي‌كنند.


به گفته ساجدي‌نيا، سركلانتران و روساي كلانتري‌ها نيز در روز بازگشايي مدارس با حضور در مدارس و مجموعه‌هاي آموزشي ضمن تبريك سال نو تحصيلي، و ابلاغ پيام مهر فرمانده انتظامي تهران بزرگ، دانش‌آموزان را با اقدامات پليس آشنا كرده و تلاش خواهند كرد تا ارتباط دانش‌آموزان با پليس نزديك‌تر شود؛ ضمن اين كه در طول سال تحصيلي نيز اين فعاليت‌ها ادامه خواهد داشت.


وي به تدابير ويژه ترافيكي براي بازگشايي مدارس اشاره كرد و گفت: با هماهنگي شهرداري‌ها نسبت به خط‌كشي معابر، خصوصا محل‌هاي عبورعابر پياده و نصب تابلوها و علايم هشداردهنده در مقابل مدارس اقدام شده است.


فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اينكه تمهيدات ويژه‌اي براي آموزش قوانين راهنمايي و رانندگي به دانش‌آموزان اتخاذ شده است، تاكيد كرد: روان‌سازي و ايجاد تسهيلات ترافيكي ويژه در روز بازگشايي مدارس و كنترل وسايط نقليه خصوصا ميني‌بوس‌ها كه در مدارس به عنوان سرويس قرار مي‌گيرند، از جمله تدابير ديگر ترافيكي آغاز سال تحصيلي جديد است.


ساجدي‌نيا از بكارگيري همياران پليس با هماهنگي آموزش و پرورش همزمان با آغاز سال تحصيلي خبر داد و افزود: در عين حال پليس‌هاي مدرسه نيز فعال شده و در زمان ورود و خروج دانش‌آموزان نسبت به عبور صحيح آنها از خيابان‌هاي اطراف مدارس اقدام خواهند كرد.


وي در پايان ضمن توصيه در خصوص رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و جلوگيري از ايجاد سد معبر و توقف‌هاي نابجا به والديني كه جهت رساندن فرزندانشان به مراكز آموزشي و مدارس مراجعه مي‌كنند، اظهار اميدواري كرد كه با همكاري خوب شهروندان، دانش‌آموزان و والدين آنها، سال تحصيلي خوب و بدون حادثه‌اي را در پايتخت آغاز كنيم.

آمار بازدید: 301 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image