ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاکید رییس دانشگاه علامه بر ایجاد فضای آرام در دانشگاه

تاکید رییس دانشگاه علامه بر ایجاد فضای آرام در دانشگاه

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: جلب اعتماد و همکاری سازنده بین اندیشه و گرایش‌های مختلف دانشجویی، ایجاد اعتماد و هم اندیشی در فضای استادان، برقراری تعادل و توازن بین دیدگاه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در دانشگاه از اولویت‌های کاری حوزه معاونت فرهنگی در دانشگاه است.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر سلیمی در مراسم معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی جدید دانشگاه علامه طباطبایی با تشریح حساسیت‌ فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و ضرورت توجه بیش از پیش به این مقوله تأکید کرده و افزود: با توجه به گستردگی حیطه‌ فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و ضرورت اهتمام ویژه برای برنامه‌ریزی به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده‌ آن، این تفکیک بسیار لازم و ضروری بود که تقارن این تفکیک در سال اقتصاد و فرهنگ برای ما مبارک است.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات دکتر صحرائی معاون دانشجوئی در زمان تصدی همزمان مسئولیت معاونت دانشجوئی و فرهنگی عنوان کرد: جدا شدن معاونت فرهنگی و اجتماعی از معاونت دانشجوئی با دو مسئول مورد تأکید وزارت متبوع است که البته این موضوع براساس منطق درستی دنبال می‌شود. چرا که با داشتن هویت مستقل فرهنگی، نگاه و اندیشه تازه، نیروهای تازه نفس، نگاه تازه در حوزه‌ مسئولیت‌های مربوط به حوزه‌ معاونت فرهنگی داشته اضافه خواهد شد.

سلیمی در ادامه ضمن معرفی دکتر ذکیانی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به بیان انتظارات خود از این حوزه پرداخته و تصریح کرد: جلب اعتماد و همکاری سازنده بین اندیشه و گرایش‌های مختلف دانشجویی، ایجاد اعتماد و هم اندیشی در فضای استادان، برقراری تعادل و توازن بین دیدگاه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در دانشگاه از اولویت‌های کاری حوزه معاونت فرهنگی در دانشگاه است.

وی با اشاره به جایگاه حساس و تأثیرگذار فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در بین سایر دانشگاه‌های کشور، افزود: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نگاه دانشگاه‌های کشور به دانشگاه علامه طباطبائی معطوف است که این موضوع فرصت و درعین حال تهدیدی است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

سلیمی با تأکید بر سیاست کلان دانشگاه در تحقق اهداف تعیین شده، اظهار داشت: یکی از استراتژی‌های مهم ما، ایجاد فضای آرام در دانشگاه است که براساس آن می‌توان با اولویت‌بندی در امور به حل مسائل در حوزه‌های مختلف دانشجویی، فرهنگی و رفاهی پرداخت.

وی همچنین با دعوت از همه مسئولان و دست اندرکاران امور اجرایی و فرهنگی دانشگاه برای حفظ روحیه آرامش و نشاط در دانشگاه افزود: مقوله فرهنگ در دانشگاه از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید در این حوزه با یک ظرافت خاص برنامه و اهداف را دنبال کرد تا کمترین تبعات و حاشیه‌ها را داشته باشیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 164 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image