ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی آغاز به کار مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر در آینده نزدیک

آغاز به کار مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر در آینده نزدیک

رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان با تاکید بر اینکه رشته‎های مراکز دانشگاه علمی‌کاربردی متناسب با نیازهای استان است، از آغاز به کار مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه زنجان، محمد فتحی صبح امروز دوشنبه در نشست مطبوعاتی، گفت: 17 اردیبهشت‌ماه امسال با حضور رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی کشور و دیگر مسوولان استانی، پروژه‎های عمرانی این دانشگاه افتتاح و همچنین از 25 نفر مدرس برتر این دانشگاه در این مراسم تجلیل خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم مجتمع فرهنگی، کارگاهی و ورزشی ابهر که خردادماه سال 90 کلنگ‌ز‌نی شده بود با 3450 مترمربع زیربنا در4 طبقه با یک میلیارد و 537 میلیون تومان هزینه از محل درآمد خود مرکز و ساختمان ستادی مرکزی و مرکز تربیت مدرس در 4700 مترمربع زیربنا با 3 میلیارد و 530 میلیون تومان اعتبار و 200 میلیون اعتبار برای تجهیز در 6 طبقه افتتاح خواهد شد.

رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی‌کاربردی استان زنجان با 16 مرکز و 124 کد رشته که شامل 78 کد رشته کاردانی و 46 کد رشته کارشناسی است، مشغول فعالیت است که یک مرکز جدید نیز از مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده و در مرکز جدید نیز در دستور کار قرار دارد که در آینده نزدیک مرکز علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر با همکاری اداره‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی آغاز به کار خواهد کرد و رشته‎های آن مبنی بر نیاز استان تعیین خواهد شد، زیرا هیچ‌گاه رشته‎ای به مراکز تحمیل نشده است و رشته‎ها بر اساس تقاضای مراکز توسعه می‎یابند.

وی اظهار کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری، علم، اقتصاد و فرهنگ به عنوان مهم‏ترین اهداف بیان شده‎اند که موضوع فرهنگ اساسی‌‏ترین این اهداف است، لذا اگر فرهنگ در مقوله‎های مختلف مانند مسایل عمومی جامعه، اقتصاد، صنعت، کشاورزی، سیاست و ... توسعه یابد به موفقیت‎های بزرگی خواهیم رسید. در واقع فرهنگ یک باور اجتماعی است که مشروعیت و مقبولیت هر سیستم را تضمین می‎کند و ارزش و اعتبار آن چند برابر می‌شود.

فتحی تصریح کرد: نقش دانشگاه‎ها در تحقق اهداف مقام معظم رهبری بسیار مهم است و لذا دانشگاه باید پاسخگوی مطالبات جوانان در خصوص اشتغال باشد. همچنین علم و اقتصاد جایگاه ویژه‎ای برای گسترش رفاه عمومی و قدرت علمی دارد.

وی یادآور شد: درحوزه فرهنگی نیز جشنواره قرآنی برگزار خواهد شد که تاکنون 530 نفر از استان زنجان در این مسابقات ثبت‎نام کرده‎اند و بالاترین میزان ثبت‎نام در کشور را دارد که پس از برگزاری مرحله استانی، مرحله کشوری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 222 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image