ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تربیت معلمان نمونه و با اخلاق هدف مهم دانشگاه فرهنگیان است

تربیت معلمان نمونه و با اخلاق هدف مهم دانشگاه فرهنگیان است

سرپرست پردیس تربیت معلم شهید مدرس سنندج گفت: تربیت معلمان نمونه و با اخلاق که بتوانند الگوهای خوبی برای دانش‌آموزانشان باشند از مهم‌ترین اهداف دانشگاه فرهنگیان سنندج است.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، محی‌الدین امجدیان در دیدار دانشگاهیان کردستان با نماینده‌ ولی‌فقیه در استان با ابراز خرسندی از اینکه امروزه همه‌ خانواده‌های ایرانی دانش‌آموز، دانشجو و یا طلبه‌ای را درعرصه‌ تعلیم و تربیت دارند، اظهار کرد: این امر نشان‌دهنده‌ اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی و نقش معلم است.

وی معلمی و تربیت معلم را رسالت بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان امروزه در راستای تربیت معلمان رسالت و افتخار بزرگی را برعهده گرفته است و تلاش خود را برای ایفای هرچه بهتر این نقش بکار می‌گیرد.

سرپرست پردیس تربیت معلم شهید مدرس سنندج افزود: میزان توسعه، رشد و منزلت هر جامعه‌ای با توجه به جایگاه معلمان نقش تربیت و تعلم در آن جامعه ارزیابی می‌شود، از این‌رو باید بکوشیم که در این زمینه شاخص‌های خوبی داشته باشیم.

وی گفت: هم‌اکنون 2000 دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در پردیس تربیت معلم شهید مدرس سنندج تحصیل می‌کنند.

امجدیان افزود: دانشگاه تربیت فرهنگیان همه‌ اهتمام و جدیت خود را در راستای تربیت بایسته و شایسته معلمانی که در شأن نظام اسلامی باشد، بکار می‌گیرد.

محی‌الدین امجدیان با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان در راستای تحقق این مهم در زمینه ساختارهای مالی، اداری و پژوهشی مشکل دارد، اهتمام و توجه‌ خاص مسئولان به این دانشگاه در راستای تربیت معلمانی نمونه و کارآمد را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه تربیت معلم شهید مدرس در تلاش است که معلمانی را تحویل جامعه دهد در شأن نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image