ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تغییر مدل بین‌المللی کردن واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد

تغییر مدل بین‌المللی کردن واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی، ازایجاد بورد بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور روسای فعلی و سابق دانشکده های پزشکی اروپایی خبر داد و گفت: مدل بین المللی کردن واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد تغییر یافته است.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر باقر لاریجانی قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی، در مراسم گرامیداشت روز معلم در واحد دندانپزشکی تهران، گفت:مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درحوزه پزشکی ظرفیت جدیدی برای کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان این که سیاست های کلان دولت در راستای توسعه بخش غیر دولتی است، افزود: زمانی دولت، بخش غیردولتی و خصوصی را رقیب خود می دانست و در این در حالیست که سیاست فعلی دولت بر مبنای توسعه بخش غیر دولتی قرار گرفته است، به همین خاطر فرصت توسعه دانشگاه آزاد همچنان فراهم است.

وی با اشاره به سهم دانشگاه آزاد در آموزش عالی، خاطر نشان کرد: با وجود این که در سال های اخیر بیش از 2500 مرکز آموزش عالی ایجاد شده است، اما دانشگاه آزاد با دارا بودن پتانسیلی عظیم، همچنان در بخش آموزش عالی نقش بی بدیلی را ایفا می کند.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی، اظهار داشت: مدیران گذشته بستر مناسبی را در حوزه پزشکی ایجاد کرده اند، به همین خاطر باید از پتانسیل ها استفاده و پرش های آتی را طراحی کنیم.

دکتر لاریجانی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش 27 درصد از رشته های تخصصی حوزه پزشکی را برعهده دارد، افزود: با توجه به آمار پذیرفته شدگان دانشجویان پزشکی در آزمون های ملی می توان گفت که سطح علمی بخش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بالاتر از سطح علمی دیگر دانشگاه هاست.

وی با تاکید بر بین المللی کردن بخش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با انعقاد قرارداد با برخی اساتید بین المللی مقدمات این موضوع فراهم شده است.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پزشکی، ازایجاد بورد بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور روسای فعلی و سابق دانشکده های پزشکی اروپایی خبر داد و گفت: مدل بین المللی کردن واحدهای پزشکی دانشگاه آزاد تغییر یافته است؛ از این پس واحدهای واقع در مناطق آزاد با سطح امکانات پایین دیگر واحد بین الملل تلقی نمی شوند.

دکتر لاریجانی با بیان این که واحد دندانپزشکی تهران پتانسیل ایجاد یک مرکز پژوهشی را داراست، افزود: حرکت های گسترده ای در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پشتیبانی از پژوهش در حال پیگیری است، بنابراین حوزه پزشکی نیز باید به شکلی هدفمند در این عرصه وارد شود.

دکتر مصداقی نیا، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد نیز در این مراسم اظهار داشت: واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی جزو افتخارات دانشگاه آزاد به شمار می رود.

وی افزود: اگر سایر دانشکده های پزشکی دانشگاه آزاد نیز از سیاست دانشکده دندانپزشکی پیروی می کردند، امکان توسعه متوازن و مناسب نیز برای آنها در دانشگاه آزاد وجود داشت.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان بر توسعه انتشارات و پژوهش در این دانشگاه تاکید کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 144 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image