ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری آزمون چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه کاشان

برگزاری آزمون چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه کاشان

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان از برگزاری چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو در 19اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با 23 استان کشور برای نخستین بار در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط ‌عمومی دانشگاه کاشان، مسعود صلواتی‌نیاسری اظهار داشت: نظر به فعالیت‌‌های آموزشی و تحقیقاتی اساتید دانشگاه کاشان در زمینه نانو فناوری، این دانشگاه برای نخستین بار میزبان این مسابقه است و پژوهشکده علوم و فناوری نانو به دلیل داشتن امکانات مطابق با استاندارهای ستاد توسعه فناوری نانو به عنوان یکی از این مراکز انتخاب شده است.

وی افزود: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای اهداف ترویجی و آموزشی تدوین شده در سند راهبرد 10 ساله فناوری نانو، و در پی برگزاری موفقیت‌آمیز اولین و دومین و سومین مسابقه ملی فناوری نانو، اقدام به برگزاری چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو کرده است.

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: مسابقات دانشجویی فناوری نانو هر ساله با گستره ملی، توسط کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقه‌مندان به فناوری نانو برگزار می‌گردد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را که بزرگترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو است، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی ـ آموزشی کشور و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی صورت گرفته از سوی ستاد توسعه فناوری نانو ذکر کرد.

صلواتی بیان داشت: این آزمون بستری مناسب برای رقابت سازنده نهادهای ترویجی فناوری نانو، شرکت‌های آموزشی، مدرسان و متخصصان فناوری نانو برای کیفیت‌بخشی به فرآیند آموزش فناوری نانو و گسترش بیشتر این فناوری نوین است.

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان با بیان اینکه، کلیه افراد علاقه‌مند به فناوری نانو در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، اساتید، کارمندان، دانش‌آموزان و معلمان امکان حضور در این مسابقه را دارند، یادآور شد: علاقه‌مندان به فناوری نانو می‌توانند با شرکت در این آزمون، میزان آشنایی خود با فناوری نانو را مورد ارزیابی قرار دهند و برای ارتقای سطح آگاهی خود برنامه‌ریزی و تلاش نمایند.

وی، با اشاره به اینکه، این مسابقه در یک مرحله‏ و به صورت تئوری برگزار می‌شود و کلیه سئوالات آزمون به صورت چند گزینه‌ای طراحی می‌شود، تصریح کرد: ارزیابی نهایی آزمون بر اساس مقطع تحصیلی و در دو گروه تحصیلات تکمیلی و مقطع کارشناسی و پایین‌تر و به صورت تستی و تشریحی برگزار می‌شود که اعطای گواهی توانمندی تدریس منوط به کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه‌ای است.

آمار بازدید: 301 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image