ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تقاضا برای خوابگاههای متأهلی بیش از ظرفیتهای موجود است

تقاضا برای خوابگاههای متأهلی بیش از ظرفیتهای موجود است

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: تقاضا برای خوابگاه‌های متاهلی بیش از ظرفیت های موجود است که این خوابگاه ها فضا، امکانات و سرمایه‌گذاری بیشتری را می طلبد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ناصر مطیعی در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت هفته خوابگاه‌ها در محل سازمان امور دانشجویان برگزار شد گفت: در خوابگاه‌های مجردی با افزایش تراکم روبرو هستیم که این مساله رضایت مندی و کیفیت خوابگاه‌ها را که محل زندگی دانشجویان است کاهش می دهد.

وی به درخواست دانشجویان برای اسکان در خوابگاه های متاهلی اشاره کرد و گفت: تقاضا برای خوابگاه‌های متاهلی بیش از ظرفیت های موجود است که این خوابگاه ها فضا، امکانات و سرمایه‌گذاری بیشتری را می طلبد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: تلاش ما این است که با ارایه وام ودیعه مسکن متأهلان تا حدودی این مشکل را حل کنیم .

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلی که اکنون در سطح دانشگاه‌ها وجود دارد تراکم بیش از استاندارد دانشجویان در خوابگاه‌ها است.

مطیعی افزود: افزایش جمعیت در دهه 60، در دهه 80 خود را با افزایش جمعیت دانشجویی نشان داد از سوی دیگر افزایش حضور دانشجویان دختر در دانشگاه ها باعث شد که تقاضا برای خوابگاه دختران افزایش یابد.

وی افزود: برهمین اساس دانشگاه ها برای حل این معضل به خوابگاه‌های استیجاری روی آوردند و همین باعث پراکندگی و عدم تمرکز خوابگاه‌ها شد که نظارت و خدمت‌رسانی را به آنها مشکل می‌کند.

مطیعی ادامه داد: یکی از مشکلات در خوابگاه‌هایی که از نظر جغرافیایی پراکنده هستند توزیع شام است که تا زمانی که توزیع شود سرد شده و کیفیت آن کاهش می‌یابد که و همین مساله باعث شده عقد قرارداد با پیمانکارها برای توزیع غذای شب خوابگاه ها کاهش یابد.

آمار بازدید: 152 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image