ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشجو پس از فارغ‌التحصیلی باید پاسخگوی مسئولیت‌های خود باشد

دانشجو پس از فارغ‌التحصیلی باید پاسخگوی مسئولیت‌های خود باشد

رییس مرکز توسعه آموزش در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: دانشجو پس از فارغ‌التحصیلی باید پاسخگوی مسئولیت‌های خود باشد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جبراییل نسل سراجی، در گردهمایی فارغ‌التحصیلان واحد علوم دارویی و جشن روز استاد دانشگاه آزاد که روز گذشته در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز بسیار بزرگی است و برای من باعث افتخار است که در این جشن شرکت می‌کنم، گفت:‌ این ایام مصادف است با ولادت امام باقر (ع) و اول ماه سرور رجب به مناسبت ولادت امام علی (ع) و رسالت پیامبر اکرم (ص) و روز ملی خلیج فارس و همچنین روز استاد که همه این روزها خجسته هستند.

وی با بیان اینکه شرکت کردن در مراسم دانش‌آموختگی برای هر معلم بسیار شیرین و گوارا است، اظهار کرد:‌ بزرگی می‌گفت زندگی برای انسان دو آموزنده دارد یکی روزگار که انسان را می‌سوزاند تا یاد بگیرد و دیگری آموزگار که خودش می‌سوزد تا یاد بدهد.

رییس مرکز توسعه آموزش در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد با بیان اینکه زحمات بسیار زیادی کشیده شده تا واحد علوم دارویی تاسیس شود و پس از سال‌ها دانشکده‌ها و رشته‌های دیگری به آن اضافه شود، اظهار کرد: برای ایجاد یک تحول یا حتی یک رشته در یک واحد باید تلاش‌ها و زیرساخت‌های بسیار زیادی ایجاد شود تا بتوانیم در آن رشته دانشجو بگیریم، آموزش دهیم و فارغ‌التحصیل تربیت کنیم که بتواند در اختیار جامعه قرار گرفته و نیازهای هم‌نوعان خود را برطرف کند.

نسل سراجی با بیان اینکه انسان در مقام فارغ‌التحصیلی مسئولیت‌های اجتماعی را عهده‌دار می‌شود، گفت: زمانی که انسان دانشجوست در مقام یک طلبکار صحبت می‌کند اما پس از فارغ‌التحصیلی باید پاسخگوی جامعه باشد، جامعه را بفهمد و در مقام حل مشکلات آن برآید.

وی با بیان اینکه اعطای مدرک دانشگاهی به انسان مسئولیت‌های متعددی را به دنبال دارد، اظهارکرد: اگر انسان پاسخگوی آن مسئولیت نباشد و دانش و بینش لازم را نداشته باشد فردی است که آن مسئولیت را غصب کرده، درحالی‌که شایستگی احراز آن را نداشته است.

رییس مرکز توسعه آموزش در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در هر جامعه‌ای که قرار می‌گیریم باید مسئولیت‌های آن جامعه را به نحو احسن انجام دهیم، تصریح کرد: بنابراین امروز که دانش‌آموختگی واحد علوم دارویی را قبول‌ کرده، در آن شرکت کرده‌اید و آن را جشن می‌گیرید این موضوع باید یادتان باشد که در کنار این فارغ‌التحصیلی مسئولیت‌های بسیار مهم‌تری را عهده‌دار می‌شوید که باید پاسخگوی آن باشید.

نسل سراجی افزود: این باعث افتخار من است که دوستان تلاش کردند که از یک رشته داروسازی در این واحد به رشته‌های مختلف مرتبط برسند چرا که گرفتن دانشجو برای مقطع PHD کار ساده‌ای نیست. ممکن است ما بگوییم دو نفر اما برای همین دو نفر نیز امکانات و تفکر بسیاری لازم است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 216 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image