ارتباط مستقیم با 30861 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بيانيه روساي دانشگاه‌هاي بزرگ كشور در محكوميت اهانت به پيامبر اعظم (ص)

بيانيه روساي دانشگاه‌هاي بزرگ كشور در محكوميت اهانت به پيامبر اعظم (ص)

روساي دانشگاه‌هاي بزرگ كشور با امضاي بيانيه‌اي، اهانت به ساحت نبي گرامي اسلام (ص) را كه با رهبري آمريكا و صهونيستها انجام شد را به شدت محكوم كردند.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا؛ دربيانيه روساي دانشگاههاي بزرگ كشور آمده است: با گذشت سه دهه از تجربه موفق انقلاب اسلامي، ملت‌هاي مظلوم و تحت ستم بويژه در كشورهاي اسلامي ،با الهام از حركت انقلاب ملت مسلمان ايران بر عليه طواغيت منطقه و استكبار جهاني قيام كردند و موج عظيم بيداري اسلامي در كشورهاي اسلامي شكل گرفت و آمريكاي جهانخوار و رژيم صهيونيستي را به موضع انفعال كشانيد.


در ادامه اين بيانيه با اشاره به اينكه در اثر بيداري اسلامي حكومت‌هاي دست نشانده يكي پس از ديگري سقوط كرده و اين روند اميد بخش و الهام بخش عليرغم خواست و اراده مستكبران عالم رو به رشد و بالندگي است و اين موج تا مدينه النبي و حرم امن الهي رو به گسترش است.


روساي دانشگاه‌ها تاكيد كردند: تدوين و نمايش فيلم موهن و تعرض به ساحت مقدس نبوي (ص)، اقدام اتاق فكر مستكبران، رژيم صهيونيستي و ارتجاع منطقه براي جبران شكست‌هاي پياپي عنوان شده است كه با بهره‌گيري از منحرفين دست نشانده صورت گرفت.


در ادامه بيانيه روساي دانشگاههاي كشور آمده است: برخلاف تصور دشمن، اين اقدام موهن موجب شلعه ور شدن آتش خشم ملتهاي مسلمان و گسترش موجب دوم بيداري اسلامي گرديد و از آنجا كه پيامبر عظيم الشان (ص) پيامبر رحمت و شخص اول خلقت و مورد احترام ويژه مسلمانان با هر مذهب و گرايش هستند خشم و نفرت مقدس آنها لانه هاي جاسوسي استكبار را در سراسر دنيا مورد تهديد قرار داد.


روساي دانشگاههاي كشور در اين بيانيه با اشاره به اينكه مفتي‌هاي خائن و وهابيون منحرف و القائده دست پرورده امريكا هم صدا با سران رژيم جنايكار صهيونيستي در موضع كاملا انفعالي سعي در خاموش كردن نور الهي دارند اعلام كردند: ضمن همراهي ، همصدايي و هماهنگي با ملت عظيم الشان ايران و ملتهاي مسلمان جهان و حوزه هاي علميه، اين حركت نفرت انگيز را كه با رهبري امريكا و صهيونيست‌ها انجام شد به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبري تسليت گفته و آ ن را به شدت محكوم مي‌نماييم.

آمار بازدید: 278 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image