ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز انتخاب شدند

اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز انتخاب شدند

دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان گفت: پس از برگزاری انتخابات و ارائه برنامه‌های کاندیداها، اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز انتخاب شدند.


سید سجاد موسوی دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز انتخاب شدند.

موسوی با بیان اینکه قبل از برگزاری انتخابات کاندیداهای عضویت در شورای مرکزی و هیئت نظارت به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های آینده خود پرداختند، ادامه داد: پس از پایان فرآیند انتخابات با انجام رأی‌گیری به ترتیب رامین جلیلی، بهرام مولایی، علی مهدی‌خانی، متین منتظمی، جهانگیر غیبی و مسعود وردست و در قسمت خواهران به ترتیب نگین شکرزاده، فرشته موسویان و آسمه محمدی با اکثریت آراء وارد شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز شدند.

وی خاطر نشان کرد: مهدی رخ‌فیروز، محسن ملک‌زاده و هاجر فیضی نیز به ترتیب در این انتخابات به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

موسوی در خاتمه اظهار داشت: در ادامه این انتخابات محمد راستکار و رسول کردی برای هیأت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز انتخاب شدند که به همراه یک عضو دیگر وظیفه نظارت بر فعالیت‌های جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز را دارند.

آمار بازدید: 414 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image