ارتباط مستقیم با 30774 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد حمایت از تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه آزاد

حمایت از تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه آزاد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با توجه به فعالیت‌های گسترده علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بنا داریم از شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به شکل ویژه‌ای حمایت کنیم.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان با همراهی حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات از بخش‌های مختلف آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بازدید کرد.

سورنا ستاری معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در حاشیه بازدید از واحد علوم و تحقیقات گفت: با توجه به فعالیت‌های گسترده علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بنا داریم از شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به شکل ویژه‌ای حمایت کنیم.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در زمینه حمایت از مراکز علمی تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی که در راس آن واحد علوم و تحقیقات قرار گرفته است، گفت: با پیشرفت روند همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری ممکن است پروژه‌هایی نیز برای ارتقای کیفی آزمایشگاه‌های این دانشگاه تعریف کنیم.

ستاری با بیان اینکه تاسیس این مراکز ایده‌های جدیدی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: تشکیل شرکت‌های دانش بنیان، تقویت مراکز رشد و مراکز نوآوری در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از اهداف این بازدید است.

وی گفت: امیدواریم درصد زیادی از درآمدهای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در آینده در راستای تولید تکنولوژی از شرکت هایی تامین شود که خود دانشگاه نیز در آن سهام دارد.

ستاری با اشاره به قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، افزود: با توجه به فعالیت‌های گسترده علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بنا داریم از شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد به شکل ویژه‌ای حمایت کنیم.

آمار بازدید: 186 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image