ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی تدوین برنامه فرهنگی ویژه خوابگاه‌های غیردولتی/ فعالیت 410 خوابگاه خصوصی در کشور

تدوین برنامه فرهنگی ویژه خوابگاه‌های غیردولتی/ فعالیت 410 خوابگاه خصوصی در کشور

عضوهیات مدیره تعاونی خوابگاه داران غیردولتی از تدوین برنامه فرهنگی ویژه خوابگاه های غیردولتی خبر داد و گفت: هفته خوابگاه‌‌ها در خوابگاه‌های غیردولتی 21 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود .

علیرضا شوکتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه خوابگاه‌های غیر دولتی در هفته خوابگاه‌ها گفت: مراسم هفته خوابگاه‌‌ها در خوابگاه‌های غیردولتی همزمان با خوابگاه‌های دولتی با شرکت نمایندگان استانی خوابگاه داران غیر دولتی کشور 21 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: از اهدافی که توسط خوابگاه‌های غیر دولتی پیگیری می شود می توان به تعامل و مشارکت دانشجویان در مدیریت خوابگاه‌ها و ایجاد فرصتی برای تعامل فرهنگی، انسجام و وحدت ملی در جهت استفاده از ظرفیت سایر ارگان‌ها و نهادهای شهری و بخش خصوصی، برای مشارکت در ساخت و سرمایه گذاری در امر اسکان دانشجویان و افزایش ظرفیت های خوابگاهی در کشور اشاره کرد.

عضوهیات مدیره تعاونی خوابگاه داران غیردولتی افزود: هدف ما این است که علاوه بر اینکه دانشجویان را در مدیریت خوابگاه ها مشارکت دهیم از ظرفیت دیگر ارگان‌ها و خیرین برای سرمایه گذاری در امر اسکان دانشجویان و افزایش ظرفیت های خوابگاهی در کشور استفاده کنیم.

وی یادآورشد: در حال حاضر 410 خوابگاه غیر دولتی در سراسر کشور دانشجو پذیرش کرده و فعال هستند.

شوکتی درخصوص همکاری با کارگروه وضعیت فرهنگی خوابگاه‌های غیردولتی که توسط وزارت علوم در حال تشکیل شدن است، گفت: وزارت علوم قرار است در خصوص وضعیت فرهنگی خوابگاه‌های خصوصی کارگروهی تشکیل دهد، از خوابگاه دارن غیر دولتی نیز درخواست کرده تا برنامه خود را ارایه دهند.

وی افزود: اکنون در حال تدوین برنامه فرهنگی ویژه خوابگاه های خصوصی و غیر دولتی هستیم که به زودی به صندوق رفاه دانشجویان ارایه خواهیم کرد.

آمار بازدید: 260 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image