ارتباط مستقیم با 30659 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ژورنال تخصصی لباس دانشجویی منتشر می شود

ژورنال تخصصی لباس دانشجویی منتشر می شود

مدیر گروه زنان و خانواده در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از انتشار فصلی ژورنال تخصصی لباس دانشجویی در آینده نزدیک خبر داد.

حمید قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ژورنال تخصصی دانشجویی گفت: این قول را می دهیم که به زودی این ژورنال را درکنار طرح پرنیا رونمایی و منتشر کنیم.

وی ادامه داد: ما در طرح پرنیا، به دنبال ارتقا قدرت انتخاب آحاد جامعه در پوشش هستیم و چهارچوب ما، حوزه های ایرانی اسلامی خواهد بود و من فکر می کنم که همه مصرف کنندگان روی این مساله اتفاق نظر و تاکید دارند که ما ازالگوهای ایرانی اسلامی استفاده کنیم که دراین چهارچوب باشد.

دبیر کارگروه ساماندهی بنیاد ملی مد و لباس دانشجویی افزود: اگر تا پیش از این انتخاب محدودی وجود داشت با این اتفاق تعداد انتخاب افراد بیشتر می شود آثاری که ارایه می شود مبنی برایده خلاقیت هنری است پاسخ نیاز جدی به پوشش و حجاب را می دهد.

فاطمه بلغانی مدیر گروه زنان و خانواده در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی اجتماعی وزارت علوم نیز دراین خصوص گفت: تعداد لباس ها به تعدادی نرسیده است که به شکل ژورنال دانشجویی منتشر شود اما یکی از طرح های اساسی طرح پرنیا تولید ژورنال است که به صورت فصلی به چاپ رسیده و دراختیار دانشجویان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: فعالیت های مربوط به طرح پرنیا توسط دانشجویان حوزه طراحی دوخت و لباس و دیگر دانشجویان و حتی عموم صورت خواهد گرفت و ما از طرح ها و الگوهای این حوزه استقبال می کنیم و مالکیت معنوی آنها را نیز از طریق بنیاد ملی مد و لباس ارایه کرده و آماده هستیم به تولید انبوه نیز برسانیم و طرح هایی که امتیاز لازم را کسب کنند در این ژورنال به چاپ خواهد رسید.

آمار بازدید: 197 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image