ارتباط مستقیم با 30731 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اراک آغاز شد

مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اراک آغاز شد

نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی ویژه دانشجویان و چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اراک آغاز به کار کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک ظهر امروز در مراسم افتتاح مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اراک گفت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت کمک می‌کند تا دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که سرمایه‌های کشور هستند به سمت ارزش‌مداری و اخلاق‌‌محوری و انس با قرآن سوق پیدا کنند.

علیرضا نظام‌آبادی افزود: قرآن کریم که معجزه بزرگ و جاوید پیامبر اکرم(ص) و چراغ هدایت انسان‌ها در مسیر زندگی است باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی با بیان این‌که دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان خاستگاه مسابقات سراسری قرآن و عترت در کشور است، تصریح کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و رشد فضای معنوی در دانشگاه‌ها و توجه به مسائل دینی و مذهبی در دانشگاه است به گونه‌ای که با تشویق دانشجویان در چارچوب ضوابط و آیین‌نامه‌ها دانشجویان به طرز شایسته‌ای با قرآن آشنا شوند و تعالیم و آموزه‌های قرآنی را در زندگی به کار گیرند.

نظام‌آبادی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات سه هزار نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک با هم به رقابت می‌پردازند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک ادامه داد: داوطلبان شرکت ‌کننده در 10 رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم (سوره حمد)، زندگانی چهارده معصوم (ع)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا، حفظ و ترجمه زیارت جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه، احکام خواهران، احکام برادران و زندگانی پیامبر (ص) با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت امنای استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و حضور پرشکوه دانشجویان و اساتید در این دوره از مسابقات قرآن و عترت عنوان کرد: این مسابقات در بخش اساتید نیز در چهار رشته زندگانی چهارده معصوم (ع)، تفسیر قرآن کریم، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی و تفسیر نهج‌البلاغه در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: از نفرات اول تا پنجم هر رشته به تفکیک خواهران و برادران طی مراسمی در دانشگاه تقدیر و تجلیل شایسته‌ای خواهد شد.

آمار بازدید: 285 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image