ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نخبه‌های مرکز بویرصنعت در کارخانجات وابسته به آن استخدام می‌شوند (28 شهریور 91)

نخبه‌های مرکز بویرصنعت در کارخانجات وابسته به آن استخدام می‌شوند (28 شهریور 91)

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بویرصنعت از استخدام پاره‌وقت دانشجویان عادی و استخدام قطعی دانشجویان نخبه این مرکز تازه تاسیس در کارخانجات گروه صنعتی باقری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


عزت‌الله رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اعلام خبر راه‌اندازی اولین مرکز آموزش عالی در کنار بخش صنعت کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کاری که امروز در این استان انجام شده است، الگوگیری از کشورهای پیشرفته دنیا در علم و عمل است که بدون شک نتیجه مثبت و مؤثری خواهد داشت.

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بویرصنعت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس سخنی از بزرگان اگر ما به دنبال برنامه‌ریزی یکساله باشیم باید گندم بکاریم و اگر به دنبال برنامه‌ریزی 10 ساله هستیم باید درخت بکاریم ولی اگر می‌خواهیم برای یک عمر برنامه‌ریزی کنیم باید آموزش دهیم.

وی با بیان این جمله از بزرگان گفت: بر این اساس و در استان کهگیلویه و بویراحمد، گروه بین‌المللی صنایع باقری با راه‌اندازی چند کارخانه مهم و بین‌المللی در صنعت بر آن شدند تا در کنار این کارخانجات، مرکزی آموزش عالی را تاسیس کنند که حداقل نیروی ماهر و متخصص صنعت را در این استان تربیت کنند.

رمضانی این حرکت را در استان محرومی چون کهگیلویه و بویراحمد بزرگ و تحول‌زا خواند و بیان کرد: علم وقتی در جامعه اثر خواهد گذاشت که به عمل تبدیل شود و این مرکز آموزش عالی که در کنار کارگاه‌ها و کارخانجات صنعتی ایجاد شده بدون شک به خوبی این نقش را ایفا می‌کند و علمی را می‌آموزد که می‌داند دانشجو بعد از فراگیری، آن را در عمل به کار می‌بندد و از این راه معیشت خود و خانواده‌اش را تامین می‌کند.



* استخدام پاره‌وقت و دائمی دانشجویان مرکز بویرصنعت

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بویرصنعت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تربیت یک دانشجوی ماهر و متخصص عملی افزود: ما مطمئن هستیم که دانشجویی را که به عنوان مثال در صنعت جوشکاری تعلیم می‌دهیم، فردا در جامعه بدون وابستگی به کار دولتی به راحتی می‌تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد و برای خود معیشتی را دست و پا کند و این همان چیزی است که کشورهای پیشرفته دنیا پیش گرفتند.

رمضانی در بخش مهم دیگری از صحبت‌هایش به موضوع استخدام دانشجویان این مرکز در صنعت اشاره کرد و ابراز داشت: دانشجویان در طول تحصیل و بعد از آن در گام اول به صورت پاره‌وقت و در گام‌های بعدی به عنوان نیروی رسمی در کارخانجات گروه صنایع باقری مشغول به کار می‌شوند.

وی همچنین از استخدام قطعی دانشجویان نخبه مرکز آموزش عالی بویرصنعت در یکی از کارخانجات دنا صنعت، مجتمع فولاد بویراحمد و کارخانه آرد باقری خبر داد.

کلمات کلیدی: استخدام نخبه‌های مرکز بویرصنعت، استخدام پاره‌وقت دانشجویان، استخدام قطعی دانشجویان نخبه، استخدام پاره وقت دانشجو، استخدام دانشجو کهگیلویه و بویراحمد، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بویرصنعت

آمار بازدید: 496 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
الهام ظهرابی دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵

ایده بسیار خوبیه