ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اجرای 31طرح برون دانشگاهی از سوی محققان واحد علوم و تحقیقات

اجرای 31طرح برون دانشگاهی از سوی محققان واحد علوم و تحقیقات

معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات موفق به اجرای 31طرح برون دانشگاهی، ثبت ملی 24اختراع و ثبت 362مقاله علمی و ISI در سال 92 شد.


به گزارش گروه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات موفق به اجرای 31طرح برون دانشگاهی، ثبت ملی 24اختراع و ثبت362مقاله علمی و ISI در سال 92 شد.

محمد حسین مدرسی معاون پژوهشی و فناوری این واحد از ثبت ملی 24اختراع در سال92خبر داد و گفت: دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در سال گذشته موفق به ثبت362مقاله علمی شامل271مقاله آی اس آی و 91مقاله علمی – پژوهشی شدند.

وی با بیان اینکه معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات در سال92 موفق به اجرای 31طرح برون دانشگاهی با درآمد زایی بالغ بر 3976250000ریال برای این واحد شده است، ادامه داد: همچنین در نیمسال اول سال92-93 ، 5194 پایان نامه و رساله از سوی دانشجویان این واحد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ثبت و دفاع شده است.

معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات به انتشار19عنوان کتاب در سال92اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 19عنوان کتاب از جمله اصول طراحی وسایل بازشونده در ماهواره،شکست و خستگی در چوب، فرآورده‌های صفحه‌ای چوبی، توسعه توریسم در کشورهای درحال توسعه، تکنیک‌های هسته‌ای در تغذیه و فیزیولوژی نشخوارکنندگان، نانوتکنولوژی، اصول و کاربردها، در آمدی بر طراحی و اداره کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان، مکانیک سیالات و انتقال حرارت تک فاز، اصول و مفاهیم اولیه در انتقال حرارت هسته‌ای روش‌های آزمایشگاهی در بیوتکنولوژی، مقدمه‌ای بر شناخت الگو با رویکرد نرم افزار matlab، مروری بر عوامل ضد قارچی و ضدباکتریایی، کاربرد pcr در قارچ شناسی، طراحی مدار آر اف تئوری و کاربردها و ... در واحد علوم و تحقیقات تالیف یا ترجمه شده است.

مدرسی به تعداد یک هزار و 138 مقاله ارائه شده توسط دانشجویان دکتری تخصصی واحد علوم و تحقیقات از ابتدای مهرماه سال91تا پایان شهریورماه سال 92اشاره کرد و گفت: از این میان 574مقاله آی اس آی و428مقاله علمی پژوهشی ثبت شده است.

وی ادامه داد: دانشکده‌های فنی مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات به ترتیب با 164، 152 و 103 مقاله آی اس آی در مقطع دکتری تخصصی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، همچنین دانشکده‌های علوم انسانی و اجتماعی با125 مقاله، مدیریت و اقتصاد با77مقاله و دانشکده الهیات و فلسفه با73مقاله رتبه های اول تا سوم را در ثبت مقالات علمی و پژوهشی به خود اختصاص دادند.

آمار بازدید: 186 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image