ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه روایت یک فعال دانشجویی از حضور و ارتقای «عجیب» فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد (27 شهریور 91)

روایت یک فعال دانشجویی از حضور و ارتقای «عجیب» فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد (27 شهریور 91)

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در گفت‌وگو با فارس به شرح تدریس غیرقانونی فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد پرداخت.


علی مطلبی‌نژاد مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به حضور فائزه هاشمی به عنوان عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی از مردادماه 90 اظهار داشت: در آن سال فائزه هاشمی با حکم مستقیم جاسبی رئیس وقت دانشگاه آزاد، بدون طی کردن پروسه 6 ماه تا یکسال اداری، عضو هیئت علمی رشته حقوق دانشگاه شد.

وی با بیان اینکه فائزه هاشمی از مهر 90 تدریس خود را در این واحد دانشگاهی آغاز کرد، تصریح کرد: وی پس از ورود به دانشگاه در اتفاقی عجیب بلافاصله به سمت مدیر گروهی ارتقاء یافت.

مطلبی‌نژاد ادامه داد: از آن زمان تاکنون تمام انتصابات و انتخاب اساتید در گروه حقوق تنها با نظر وی و دستور خودش بدون توجه به قواعد موجود صورت گرفته است.

وی در پایان از ادامه تدریس فائزه هاشمی در دانشگاه یاد شده بدون درنظر گرفتن مسئله محکومیت 6 ماه حبس وی در دادگاه خبر داد و از این مسئله به شدت انتقاد کرد.

این فعال دانشجویی همچنین با اشاره به حکم دادگاه مبنی بر ممنوعیت فعالیت 5 ساله فائزه هاشمی در عرصه‌ اجتماعی، دانشگاه را شامل این عرصه دانست و خواستار اخراج وی از دانشگاه آزاد شد.

کلمات کلیدی: فائزه هاشمی، اخراج فائزه هاشمی، دانشگاه آزاد، بسیج دانشگاه آزاد اسلامی، جریان ارتقای فائزه هاشمی

آمار بازدید: 342 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image