ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ادامه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد/ اقتصاد مقاومتی در دانشگاهها

ادامه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد/ اقتصاد مقاومتی در دانشگاهها

کمیسیون آموزش ، تحقیقات و فناوری مجلس در هفته جاری موضوع گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را ادامه می دهد و پس از آن مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی و با حضور وزرای علوم، بهداشت، آموزش و پرورش، تعاون و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز یکشنبه 31 فروردین تبادل اخبار و ادامه ارائه گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی مطرح می شود.

روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه جلسه مشترک کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و ادامه مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی و جمع‌ بندی در این خصوص با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و معاونین پژوهشی دستگاههای مزبور انجام می گیرد.

برنامه روز سه‌شنبه 2 اردیبهشت ماه کمیسیون آموزش به جلسه هیأت رئیسه کمیسیون و رؤسای کمیته‌ها و دعوت از وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سؤالات و دیدار از مراکز آموزشی استان سیستان‌و‌ بلوچستان اختصاص دارد.

کارگروههای کمیسیون آموزش مجلس نیز در هفته جاری جلسات تخصصی خود را شامل جلسه کمیته آموزش عالی و آموزش پزشکی و کمیته آموزشهای مهارتی، دیدار کمیته آموزش‌عالی و آموزش پزشکی و کمیته آموزشهای مهارتی از مراکز آموزشی و جلسه کمیته اسلامی شدن دانشگاهها ادامه می دهند.

آمار بازدید: 200 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image