ارتباط مستقیم با 30660 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دومین همایش ملی تعامل صنعت با دانشگاه آغاز شد

دومین همایش ملی تعامل صنعت با دانشگاه آغاز شد

دومین همایش ملی تعامل صنعت با دانشگاه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با حضور مسئولان استانی و کشوری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دومین همایش تعامل صنعت با دانشگاه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان با حضور مسئولان استانی و کشوری آغاز شد.

اهداف برگزاری این همایش شامل ارائه و عرضه آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری در صنعت، تبیین نقش و اهمیت پژوهش و فناوری در حل مشکلات صنعت، بحث و تبادل‌نظر واحدهای صنعتی برگزیده در ارتباط با پروژه‌های انجام شده، توسعه و بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و فناوری و ارائه نمونه‌های موفق ارتباط صنعت و دانشگاه می‌شود.

از مهم‌ترین محورهای این همایش آسیب‌شناسی نظام آموزش عالی و تعامل صنعت و دانشگاه، تنگناها و مشکلات موجود در مسیر ارتباط صنعت و دانشگاه و روش‌های برون‌رفت از آنها، موانع قانونی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه صنعت و آموزش عالی بر مبنای آمایش سرزمین است.

همچنین از دیگر اهداف می‌توان به تعامل صنعت و دانشگاه در چارچوب اقتصاد مقاومتی، تعامل صنعت و دانشگاه در بهبود فضای کسب و کار، اقتصاد دانش بنیان و تعامل صنعت و دانشگاه، زیرساختارها و راهکارهای استفاده از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها در صنعت و تبیین مدل ارتباطی صنعت و دانشگاه با تکیه بر مدل ایرانی اسلامی اشاره کرد.

در این همایش که از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با همکاری دانشگاه باهنر و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار می‌شود، نمایشگاهی با مساحت 500 مترمربع با 60 غرفه از دستاوردهای اتاق بازرگانی ایران، شرکت‌ها و پارک علم و فناوری برپا شده است.

آمار بازدید: 197 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image