ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 4 هزار دانشجو در دانشکده پزشکی گیلان (27 شهریور 91)

تحصیل 4 هزار دانشجو در دانشکده پزشکی گیلان (27 شهریور 91)

ريیس دانشکده پزشکی استان گیلان تعداد ورودی‌های جدید دانشکده پزشکی در سال جاری را 120 نفر بیان کرد و گفت: حدود 60 درصد از این پذیرفته‌شدگان دختر هستند.


دکتر آبتین حیدرزاده در حاشیه جشن فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گيلان در گفت‌وگو با ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به تاریخچه دانشکده پزشکی اظهارداشت: دانشکده پزشکی از سال 1363 در استان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه این دانشکده 800 دانشجوی پزشکی عمومی دارد گفت: در حال حاضر 4 هزار دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشکده پزشکی استان گیلان تعداد دستیاران رشته‌های تخصصی در این دانشکده را 200 نفر بیان کرد و افزود: دانشکده پزشکی استان از دانشکده‌های تیپ2 کشور است اما از نظر انجام پژوهش‌های مختلف علمی در وضعیت تیپ 1 قرار دارد.

دکتر حیدرزاده به جایگاه دوازدهم استان گیلان از نظر آموزشی در بین سایر استانها اشاره کرد و گفت: استان گیلان در بین 41 دانشکده پزشکی رتبه دوازدهم را دارد.

وی تعداد ورودی های جدید دانشکده پزشکی در سال جاری را 120 نفر بیان کرد و ادامه داد: حدود 60 درصد از این پذیرفته‌شدگان دختر هستند.

رئیس دانشکده پزشکی استان گیلان تعداد کارمندان این دانشکده را یکصد نفر عنوان کرد و افزود: 240 نفر نیز اعضای هیئت علمی در این دانشکده مشغول به فعالیت هستند.

دکتر حیدرزاده رشته های تخصصی در دانشکده پزشکی استان گیلان را 14 رشته عنوان کرد و گفت: این دانشکده یک رشته فوق تخصصی دارد.

کلمات کلیدی: دانشکده پزشکی گیلان، تعداد دانشجویان دانشکده پزشکی گیلان، تعداد ورودی‌های جدید دانشکده پزشکی گیلان، دانشجویان مقطع پزشکی

آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image