ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد افزایش 7 برابری اعتبارات دانشگاه آزاد بردسکن در سال جاری

افزایش 7 برابری اعتبارات دانشگاه آزاد بردسکن در سال جاری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن از افزایش 7 برابری اعتبارات این دانشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن ،علی‌اصغر محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بازدید بازرسین وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن، طی 3 سال گذشته (89، 90، 91) به طور پی‌در‌پی مفتخر به کسب رتبه برتر شده است.

محمدی افزود: تا پیش از سال 84 این واحد دانشگاهی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر بود که از سال 84 با استقلال این واحد دانشگاهی فعالیت‌های خود را به جد شروع کرد و در حال حاضر با یک هزار و 150 دانشجو به فعالیت ادامه می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم را برای اعضای هیئت علمی و دانشجو فراهم داشته‌ایم، گفت: این واحد دانشگاهی با 28 رشته تحصیلی که متمایز از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های شهرهای همجوار است، توانسته با جذب دانشجویان رشته‌های مهندسی برق، فنی و حرفه‌ای و دیگر رشته‌های تخصصی، گوی سبقت را برباید.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن در زمینی به وسعت 30 هکتار، دارای 7 هکتار فضای سبز است، و در مکانی واقع شده که برای عزیمت دانشجویان شهرستانی با توجه به تردد وسائل نقلیه برون شهری از جمله محورهای بردسکن، کاشمر، تربت حیدریه، مشهد، بردسکن، سبزوار و غیره نیز وسایل ایاب و ذهاب مهیا است.

محمدی با اعلام اینکه، تنها دانشگاهی هستیم که جمعیت پسران از دختران بیشتر است، افزود: با توجه به داشتن رشته‌های تخصصی و تک جنسیتی این واحد دانشگاهی دارای 73 درصد دانشجوی پسر و 27 درصد دانشجوی دختر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن، با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات فرهنگی دانشگاه نسبت به سال قبل 7 برابر شده است و برنامه‌های محوری فرهنگی با کمک اساتید و کارشناسان در دستور کار قرار گرفته است.

وی توجه به بحث دینی و مشاوره در زمینه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی برشمرد و افزود: نگاه به مقوله فرهنگ یک نگاه ملی است و باید همه در این راستا با توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

محمدی تسهیلات فراهم شده برای دانشجویان و اعطای وام به آنان را از دیگر تمهیدات دانشگاه برای دانشجویان ذکر کرد و گفت: در سال قبل بیش از 450 میلیون ریال به دانشجویان متقاضی وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

وی ارائه 30 عنوان مقاله بین‌المللی ASA، تألیف 10 عنوان کتاب در حوزه علم و پژوهش و صرف بیش از 970 میلیون ریال در امور کارگاهی و آزمایشگاهی را از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی برشمرد.

وی به ایجاد 2 رشته جدید پزشکی و مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی بردسکن از مهرماه 93 خبر داد و افزود: امسال یک میلیارد 100 میلیون ریال بودجه برای امور کارگاهی، فرهنگی، پژوهشی، علوم آزمایشگاهی و همچنین مباحث ترویجی در این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

محمدی ادامه داد: فراهم‌کردن خوابگاه برای دانشجویان دختر و پسر در این شهرستان موجب شده، دانشجویان زیادی از دیگر شهرها در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل شوند.

وی با بیان اینکه توجه به شرکت‌های دانش بنیان، و اجرای طرح‌های پژوهشی از اولویت این واحد است، افزود: با توجه به تنوع رشته‌های تحصیلی پیش‌بینی می‌شود، طی مهرماه سال جاری دانشجویان بیشتری جذب این واحد دانشگاهی در بردسکن شوند.

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image