ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آخرین اخبار از پرداخت مطالبات و نقل و انتقال فرهنگیان شهرستانهای تهران

آخرین اخبار از پرداخت مطالبات و نقل و انتقال فرهنگیان شهرستانهای تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه بیش از 90 درصد مطالبات فرهنگیان شهرستان‌های تهران پرداخت شده، پرداخت مابقی مطالبات را به تامین اعتبار منوط کرد.



علیرضا کمرئی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مطالبات فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران، گفت: اغلب مطالبات فرهنگیان که بیش از 90 درصد است، پرداخت شده و تنها بخشی از مطالبات باقی مانده است که پرداخت آن منوط به تامین اعتبار از سوی وزارت آموزش و پرورش است.


وی درباره ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقال به شهرستان‌های استان تهران نیز گفت: نقل و انتقال به شهرستان‌های تهران به طور کل ممنوع نیست اما در بعضی از مناطق و در برخی از رشته‌ها نیز با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی مواجه هستیم.


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: در مناطق همانند 1 و 2 و شهر قدس تامین نیرو نداریم لذا امکان ورود به این مناطق از داخل و خارج مناطق وجود ندارد، اما در برخی از شهرستان‌ها از جمله کهریزک، فشافویه، رباط‌ کریم و شهریار نیازمند ورود نیرو هستیم که ساماندهی آنها برای سال تحصیلی 93 انجام خواهد شد.

آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image