ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی احداث 32 درصد مدارس کشور از سوی خیرین مدرسه ساز

احداث 32 درصد مدارس کشور از سوی خیرین مدرسه ساز

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: فعالیت 500 هزار خیر مدرسه ساز در کشور تاثیر بسزایی در توسعه آموزش و پرورش داشته است.


به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رضا حافظی در جمع خبرنگاران در کرج گفت: ارتقاء و رشد جامعه در گرو ارتقای دانش و علم فرزندان این کشور است و باید شرایط و بستر مناسب برای کسب علم و دانش فراهم شود و این امر با ساخت و توسعه مدارس و فضاهای آموزشی امکان‌پذیر است.


وی افزود: فعالیت بیش از 500 هزار خیر مدرسه‌ساز در داخل کشور و یک هزار نفر خیر مدرسه ساز در خارج از کشور موجب شده است که طی 16 سال اخیر 32 درصد مدارس کشور از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز ساخته شود.


این مقام مسئول با اشاره به بی‌تأثیر بودن تحریم‌ها در انجام کار نیک خیرین گفت: مردم کشور ما بدون توجه به تحریم‌ها با انرژی و قوت بیشتری نسبت به گذشته انفاق می‌کنند به طوری که سال گذشته خیرین مدرسه ساز استان تهران 277 میلیارد تومان برای ساختن مدرسه در اقصی نقاط کشور هزینه کرده‌اند.


وی در ادامه از فعالیت خیرین مدرسه ساز در خارج از کشور سخن به میان آورد و ابرازکرد: ایرانیان ساکن در کشورهای دیگر ضمن ارتباط با انجمن خیرین مدرسه ساز، فعالیت چشمگیری در ساخت مدرسه در ایران داشته‌اند.


حافظی در پایان با اشاره به این که هدف از گسترش فعالیت‌های انجمن در خارج کشور رفع مشکل فراموشی زبان مادری و ملیتی این کودکان تحت تأثیر آموزشهای بیگانه است، گفت: امیدواریم با راه‌اندازی مدارس و به کارگیری معلمان ایرانی در خارج از تأثیر مخرب آموزهای ضد اسلامی و ایرانی در ذهن و فکر این کودکان جلوگیری کنیم.

آمار بازدید: 252 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image