ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد جذب نخبگان دانشگاه آزاد به عنوان اعضای هیات علمی

جذب نخبگان دانشگاه آزاد به عنوان اعضای هیات علمی

جمعی از نخبگان و استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد در دیدار با رئیس هیات امنای این دانشگاه خواستار ارائه تسهیلات برای جذب نخبگان به عنوان اعضای هیات علمی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، جمعی از نخبگان و استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد در دیدار با رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد به بیان خواسته‌ها و پیشنهادهای خود درباره حمایت از نخبگان و توسعه امور پژوهشی پرداختند.

امید مرادی فارغ التحصیل دانشگاه امیر کبیر با بیان اینکه خوشبختانه با مدیریت میرزاده، دانشگاه آزاد وارد عرصه جدیدی شده که شاهد ارتقای آن در سطح ملی و بین المللی هستیم، گفت: امیدوارم با رویکرد جدیدی که در دانشگاه ایجاد شده، شاهد تشکیل یک کارگروه تخصصی نخبگان در مجمع تشخیص مصلحت نظام باشیم، همچنین اعتماد به نخبگان در واگذاری مسئولیت‌ها به آنها بیشتر شود.

مرادی از انتشار مجل‌ ای علمی بین المللی در زمینه نانو توسط باشگاه خبر داد و گفت: سهم دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه علوم نانو در کشور 40 تا 45 درصد است که رقم بسیار قابل توجهی است.

* باشگاه پژوهشگران جوان مایه دلگرمی و امید جوانان در کارهای پژوهشی شده است

هانا حقیقت فر از اعضای استعدادهای درخشان و دانشجوی تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران با بیان این که خود و دو برادر دیگرش از سن 10 سالگی وارد مرحله تحصیلات عالیه شده اند، گفت: باشگاه پژوهشگران جوان مایه دلگرمی و امید جوانان در کارهای پژوهشی شده و این موفقیت‌ها مرهون این است که ما دانشجویان، باشگاه را خانه دوم خود می‌دانیم و دیگر اینکه مسئولان به ما جوانان اعتماد کرده و زمینه رشد و شکوفایی استعدادها را فراهم کردند.

وی خواستار حمایت از نخبگان و پژوهشگران شد و افزود: امیدواریم ارائه تسهیلاتی نظیر تخفیف شهریه که متاسفانه در دوره مدیریت پیشین درگیر کاغذ بازی‌های اداری می شد با مدیریت میرزاده رفع شود و جذب هیأت علمی در دانشگاه‌ها به جای اینکه بر اساس روابط باشد بر اساس توان و بهره بری جوانان با استعداد کشور صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا تسهیلاتی جهت جذب نخبگان به عنوان اعضای هیات علمی فراهم شود.

* پژوهشگاه مواد و متالوژی در دانشگاه آزاد به طور خاص ایجاد شود

صادق میرزا محمدی دانشجوی دکترای متالوژی نیز در سخنانی، گفت: باشگاه پژوهشگران جوانان و نخبگان همواره حامی دانشجویان و نخبگان کشور بوده و هست و امیدواریم این حمایت‌ها ادامه یابد.

میرزامحمدی با اشاره به اینکه رشد علمی در کشور ما 31 برابر رشد علمی در سایر کشورهاست، گفت: نگاه ما باید به تولید از عمق و محتوای بیشتری برخوردار شود تا بتوانیم علم را به ثروت تبدیل کنیم.

وی افزود: چرخه علم و فناوری فقط تعریف مقاله نیست، باید چرخه فناوری را کامل طی کنیم و فناوری را به ثروت و قدرت ملی تبدیل کنیم.

این دانشجوی نخبه خواستار تاسیس پژوهشگاه مواد و متالوژی در دانشگاه آزاد به طور خاص شد و گفت: باید زمینه ای ایجاد شود تا پایان نامه‌ها به صورت هدفمند و کاربردی به خلق ثروت منجر شوند.

* شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی برای بی نیازی دانشگاه آزاد به شهریه دارند

فرهاد عابدینی دانشجوی دوره دکترا و عضو باشگاه پژوهشگران واحد رودسر و املش نیز با بیان این که باشگاه پژوهشگران جوان حاصل تفکر جاسبی بود که امروزه نقش بسیار مهمی را در علم و صنعت کشور ایفا می کند، افزود: با مدیریت میرزاده، روح تاز‌ه‌ای به کالبد دانشگاه دمیده شده است و ما امیدواریم با مدیریت ایشان و برنامه هایی که برای راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی نتایج تحقیقات دارند بتوانیم بحث تجاری سازی اختراعات از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان را محقق سازیم.

عابدینی با اشاره به تاثیر شرکت‌های دانش بنیان به عنوان گامی مهم برای بی نیازی دانشگاه آزاد به شهریه‌ها، گفت: امکان درآمد زایی در تمام شعب باشگاه‌ها در سراسر کشور وجود دارد که در صورت داشتن یک دستورالعمل یکسان و آیین نامه‌های مشخص می‌توان تدابیر اثر بخشی را در این رابطه اتخاذ کرد.

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image