ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تجهیز و تکمیل کتابخانه و آزمایشگاه‌های تمام دانشگاه‌های پیام نور اردبیل

تجهیز و تکمیل کتابخانه و آزمایشگاه‌های تمام دانشگاه‌های پیام نور اردبیل

‌رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: در دانشگاه‌های پیام نور استان 264 رشته محل در 13 مرکز و واحد با 21 هزار دانشجو در حال علم آموزی هستند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، ولی الله خوش طینت در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور شهرستان نیر گفت: در دانشگاه‌های پیام نور استان 264 رشته محل در 13 مرکز و واحد با 21 هزار دانشجو در حال علم آموزی هستند و یکی از برنامه‌های این دانشگاه جذب هیات عملی خواهد بود.



وی با یادآوری رشته‌های فعال این دانشگاه تجهیز و تکمیل کتابخانه و آزمایشگاه‌های تمام دانشگاه‌های پیام نور استان را از جمله برنامه‌های کیفی این دانشگاه ذکر کرد و افزود: آزمایشگاه قطبی استان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع در حال احداث بوده و برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال اختصاص یافته است.



خوش طینت گفت: چهار سالن فرهنگی، ورزشی در شهرستان‌های گرمی، اردبیل، مشگین شهر و خلخال و چهار مجموعه فرهنگی در مشگین شهر، گرمی، خلخال و پارس آباد در حال احداث است.



وی افزود: ساختمان آموزش مرکز اردبیل در زمینی به مساحت دو هزار و 350 متر مربع با 12 میلیارد ریال و ساختمان آموزش سرعین هم در زمینی به مساحت دو هزار و 350 متر مربع با 20 میلیارد ریال در حال احداث است.



وی گفت: دانشگاه پیام نور استان اردبیل در قسمت اداری و رفاهی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

در ادامه اکبر صمدی فرماندار نیر هم در این جلسه خواستار ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه پیام نور واحد نیر و ارتقای رشته های این دانشگاه شد.

آمار بازدید: 249 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image