ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها اعلام شد (26 شهریور 91)

زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها اعلام شد (26 شهریور 91)

مسئول کمیته آزمون استخدامی شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت:‌ آزمون استخدامی شهرداری‌ها در ۷ استان کشــور، ۲۸ مهر برگزار می‌شود.


محسن کوشش‌تبار در گفت‌وگو با فارس درباره زمان آزمون استخدامی شهرداری‌های 7 استان کشور اظهار داشت:‌ ثبت‌نام کنندگان و داوطلبان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود به سایت sanjesh.org مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی شهرداری‌ها در 28 مهر و به صورت همزمان در 7 استان کشور برگزار می‌شود گفت:‌برگزارکنندگان اصلی این آزمون سازمان سنجش است .

کوشش‌تبار درباره 7 استانی که آزمون‌های استخدام در آن برگزار می‌شود بیان داشت:‌ در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، سمنان، گلستان، قم، کرمان، مرکزی و سازمان آتش‌نشانی البرز این آزمون برگزار می‌شود.

مسئول کمیته آزمون استخدامی شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیـــاری‌های کشور یادآور شد: آزمون‌های این استخدام در حوزه‌هـــــای فنی و عمرانی و شهرسازی، ایمنی شهرها، آتش‌نشانی و پست‌های خدمات شهری است.

وی درباره سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگر و معلولان در این استخدام بیان داشت: سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگر 25 درصد،‌سهمیه معلولان 3 درصد و 5 درصد نیز سهمیه خانواده‌های ایثارگران در آزمون استخدامی شهرداری‌ها است.

کوشش‌تبار گفت:‌ در این آزمون که در 7 استان کشور برگزار می‌شود 130 شهر نیز شرکت می‌کنند.

مسئول کمیته آزمون استخدامی شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه حدود 75 هزار نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند بیان داشت:‌ از این تعداد حدود 2هزار نفر در 130 شهر استخدام می‌شوند.

کلمات کلیدی: استخدامی شهرداری‌ها، آزمون استخدامی شهرداری، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی شهرداری، استان های برگزارکننده آزمون استخدامی شهرداری

آمار بازدید: 649 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image