ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دیدار دانشجویان و ورزشکاران با مرزبان آزاد شده بجنوردی

دیدار دانشجویان و ورزشکاران با مرزبان آزاد شده بجنوردی

شماری از دانشجویان با حضور در منزل برادر رامین حضرتی مرزبان آزاد شده با وی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این دیدار که بعد از ظهر امروز انجام شد، دانشجویان از بازگشت این مرزبان به آغوش خانواده ابراز مسرت کردند.

نماینده دانشجویان در این دیدار گفت: از اینکه پس از 2 ماه اسارت توسط گروه تروریستی جیش القتل با تلاش مسئولان به وطن بازگشتید، به نوبه خود خوشحال هستیم.

سعید منصوری اظهار کرد: ما دانشجویان طی این مدت، پیگیر حال سربازان در بند بوده و همواره برای صحت و سلامتی آنان و بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان دعا می‌کردیم.

وی با اشاره به بازگشت این مرزبان به وطن تاکید کرد: بی گمان امروز امنیتی که در کشور حاکم بوده به یمن تلاش‌های نیروهای نظامی، ‌انتظامی و امنیتی بوده که باید قدردان آن باشیم.

رامین حضرتی، مرزبان آزاد شده نیز با اشاره به اینکه ما از 17 بهمن در اسارت این گروهک تروریستی بودیم، گفت: از پیگیری‌های تمامی مسئولان نظام که موجبات آزادی ما را فراهم کردند، کمال سپاس و قدردانی را دارم.

ایوب حضرتی، برادر رامین حضرتی نیز در این دیدار ابراز داشت: طی 2 ماه گذشته مسئولان و بسیاری از افراد با خانواده ما همراه بوده و دغدغه آزادی برادرم را داشتند که از همه آنان از جمله رسانه‌ها و دانشجویان قدردانی می‌کنم.

به گزارش فارس، همچنین شماری از ورزشکاران با حضور در منزل برادر حضرتی، با مرزبان آزاد شده دیدار کردند.

رامین حضرتی اهل روستای سلاخ بجنورد به همراه چهار مرزبان دیگر از جمله شهید جمشید دانایی‌فر از 17 بهمن‌ ماه سال گذشته به مدت 2 ماه در بند گروهک تروریستی جیش القتل بود.

آمار بازدید: 166 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image