ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار وقتی فن‌آوری دردسرساز می‌شود

وقتی فن‌آوری دردسرساز می‌شود

پس از آن که مشخص شد 24 نفر از دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه «آدلاید» استرالیا در یکی از امتحانات سال تحصیلی گذشته تقلب کرده‌اند نمره آنها کسر و برخی از آنها نیز مردود شدند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تحقیقات مسئولان دایره امتحانات دانشگاه آدلاید مشخص شد که 24 دانشجوی دانشکده پزشکی این دانشگاه در یکی از امتحانات سال گذشته تقلب کرده‌اند. دانشجویان سال پنجم دانشکده پزشکی از تبلت‌هایی که در آنها اطلاعات آزمون پزشکی نگهداری می‌شد، استفاده کرده‌ بودند.


دایره امتحانات دانشگاه آدلاید در همین رابطه اعلام کرد: این دانشجویان منشور صداقت دانشگاهی را زیرپا گذاشته‌اند و در نتیجه 10 درصد از نمره آنها کسر شده و دروس سال ششم خود را نیز باید مطابق اعلام دانشگاه انتخاب کنند.


به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیز نیوز، «آلیستر برت»، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آدلاید گفت: تمام دانشجویانی که تقلب کرده‌اند باید در سال ششم خود دروس بیشتری را بگذرانند. همچنین برخی از آنها نیز باید دوباره در امتحان این درس شرکت کنند. مسئولان این دانشگاه اعلام کردند با وجود مشکلاتِ استفاده از تبلت‌ها، استفاده از فن‌آوری در این دانشگاه متوقف نخواهد شد.

آمار بازدید: 179 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image