ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد توجه ویژه دانشگاه آزاد به فرهنگ و اقتصاد در دوره مدیریتی جدید

توجه ویژه دانشگاه آزاد به فرهنگ و اقتصاد در دوره مدیریتی جدید

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با اشاره به عملکرد مدیریت جدید این دانشگاه، گفت: مطمئنم در پایان دوره مدیریت جدید، دانشگاه در مسیر اصلی خود در حوزه فرهنگی و اقتصادی و سایر حوزه‌ها قرار می‌گیرد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد، طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد در مراسم آغاز به کار سال جدید و دیدار کارکنان با رئیس دانشگاه، ضمن تبریک به مناسبت عید باستانی نوروز و اشاره به تقارن آن با ایام فاطمیه، گفت: امیدوارم بتوانیم به وظایف خود آنگونه که در مکتب فاطمی آمده است، عمل کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این شعار خط مشی سال پیش رو را مشخص می‌کند و به برنامه ریزان و مجریان جهت حرکت را نشان می‌دهد، امسال نیز حوزه اقتصاد و فرهنگ مد نظر مقام معظم رهبری قرار گرفت که در این دو حوزه وظیفه سنگینی متوجه برنامه ریزان است.

هاشمی با اشاره به مدیریت جدید دانشگاه آزاد از نیمه دوم سال گذشته، گفت: در دوره مدیریت جدید به فرهنگ و اقتصاد توجه ویژه ای شده است، به گونه‌ای که با تشکیل شورای اقتصاد و طرح ایجاد شرکت‌های دانش بنیان سهم و میزان حضور دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه اقتصاد کشور تعریف شده و با دعوت از شخصیت‌های اقتصادی باتجربه و تدوین برنامه‌های راهبردی، مقدمات خیزشی بزرگ در حوزه اقتصادی در حیطه مسئولیت‌های دانشگاه، فراهم شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با اشاره به تشکیل شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی، تاکید کرد: شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور اتخاذ تصمیمی صحیح برای تحول در حوزه فرهنگی دانشگاه و ایجاد نگاهی جدید در ارتباط با مسائل فرهنگی و ارزشی در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است.

هاشمی با اشاره به توجه شورای راهبردی فرهنگی به نیازهای جوانان، گفت: ریاست این شورا به عهده میرزاده است، همچنین از افراد شناخته شده‌ای که هم به حوزه و هم به دانشگاه تسلط دارند، برای فعالیت در این شورا دعوت شده است.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی دانشگاه بر اساس رهنمودهای اعضای شورا تدوین می‌شود، افزود: دانشگاه آزاد، با تمهیدی که برای سال 93 در زمینه ارتقای حوزه فرهنگی و مباحث اقتصادی اندیشیده است، نسبت به سایر مراکز آموزشی در این زمینه جلوتر است، به گونه‌ای که مطمئنم در پایان دوره مدیریت مدیران جدید، دانشگاه در مسیر اصلی خود در حوزه فرهنگی و اقتصادی و سایر حوزه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در رأس مجموعه سیاستگذاری دانشگاه آزاد اسلامی، فردی قرار دارد که تجربه با ارزشی که در مدیریت نظام داشته اند، گفت: در زمان مدیریت آیت الله هاشمی رفسنجانی حرکت‌های عظیمی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سایر حوزه‌ها شکل گرفته است. همچنین ایشان از چهره‌های بزرگ و فرهنگی و از مفسران قرآن هستند که با توجه به اقتضائات جدید و نیاز جوانان نگاه روشنی به روش های مدیریتی دارند.

هاشمی با تأکید بر مسئولیت کارشناسان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه در تحقق اهداف دانشگاه، تصریح کرد: به نظر بنده مجموعه‌ای که امروز با این عزم راه صحیحی را در جهت تحول دانشگاه آزاد در پیش گرفته، مطمئناً دانشگاه را در مسیر اصلی خود در حوزه فرهنگی و اقتصادی و سایر حوزه‌ها قرار خواهند داد.

آمار بازدید: 177 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image