ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تشکیل شورای مشترک 2 وزارتخانه برای خدمات دانشجویی/ برگزاری متفاوت هفته خوابگاهها

تشکیل شورای مشترک 2 وزارتخانه برای خدمات دانشجویی/ برگزاری متفاوت هفته خوابگاهها

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تهیه شیوه نامه شورای راهبردی مشترک دانشجویی و رفاهی میان دو وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری با بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: بر اساس این شیوه نامه یک وحدت رویه میان دو وزارتخانه برای خدمات دانشجویی و رفاهی ایجاد می شود.


دکتر محمدحسین آیتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این شورا برای نخستین بار در آخرین روزهای اسفندماه 92 تشکیل شد و در آن شیوه نامه ابتدایی به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس این شیوه نامه، هماهنگی و وحدت رویه، سیاستگذاری، برنامه ریزی، شیوه های نظارتی برای ارتقاء خدمت رسانی صنفی، رفاهی دانشجویان تحت پوشش دو وزارتخانه انجام می گیرد.

آیتی خاطرنشان کرد: این شورا با حضور معاونان دو وزیر علوم و بهداشت، روسای دو صندوق رفاه دانشجویی، مدیرکل دفتر ریاست و معاون اجرایی، معاون دانشجویان داخل و مدیرکل امور دانشجویی، مسئول و مدیر دفتر مشاوره، مدیرکل و مدیر تربیت بدنی تشکیل می شود.

وی یادآور شد: شورا یک کمیسیون دارد که بازنگری آیین نامه ها و شیوه ها را در دستور کار خود دارد. همچنین تصویب و ابلاغ برنامه های پیشنهادی، هماهنگ سازی با فعالیت های صنفی و رفاهی، پایش و ارزشیابی منظم خدمات صنفی رفاهی، هماهنگ و جلب مشارکت و حمایت ارکان درون دانشگاهی، ارائه نظر مشورتی به حوزه های قانونگذاری و سیاستگذاری از دیگر وظایف این کمیسیون است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت گفت: نظارت و ارزیابی در طراحی و تدوین برنامه های کاربردی مرتبط با خدمات صنفی و رفاهی نیز در این کمیسیون مطرح می شود.

وی تاکید کرد: شورای راهبردی در 27 اسفند ماه 92 تشکیل شد. شورا متشکل از یک کمیسیون و چهار کارگروه است. بر اساس شیوه جلسات شورا هر سه ماه یکبار، جلسات کمیسیون هر دو ماه یکبار و کارگروه های مصوب نیز به صورت ماهانه جلسه خواهند داشت.

آیتی یادآور شد: کارگروه ها چند بخش هستند که به خدمات امور رفاهی و معیشتی، امور تربیت بدنی، امور بهداشت روان و مشاوره، امور انضباطی تقسیم بندی می شوند. کارگروه ها موضوعات اولویت دار را احصاء می کنند و پس از بررسی به کمیسیون ارائه کرده و در نهایت برای تصویب به شورا می آورند.

وی اضافه کرد: در اولین گام، هفته خوابگاه ها میان دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم و وزارت بهداشت برای اولین بار به صورت مشترک در روزهای 20 تا 26 اردیبهشت ماه 93 برگزار می شود . سیاستگذاری و عناوین هم به صورت مشترک خواهد بود.

آمار بازدید: 228 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image