ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تاکید وزیر علوم بر غالب کردن اخلاقیات بر فضای علمی دانشگاه‌ها

تاکید وزیر علوم بر غالب کردن اخلاقیات بر فضای علمی دانشگاه‌ها

وزیر علوم ، تحقیقات و فناروی با تاکید بر غالب کردن اخلاقیات بر فضای علمی دانشگاه‌ها ، ابتذال را در تضاد با فرهنگ آکادمیک دانست و افزود: آنچه که از آن بیم داریم، ورود و رخنه ابتذال در اخلاقیات است و دانشگاه و ابتذال با هم همخوانی ندارند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر رضا فرجی دانا در دیدو بازدید نوروزی با همکاران ستاد، فرهنگ‌سازی در زمینه اقتصاد دانش بنیان را وظیفه اصلی وزارت علوم در سال جاری اعلام کرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه ما متولی حوزه علم و فناوری هستیم، گفت: وظیفه مهم ما در حوزه فرهنگ سازی این است که در جهت غالب شدن گفتمان علم و فناوری در کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه موفقیت در فضای رقابتی دنیای امروز، نیازمند اقتصاد دانش بنیان است، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که روی پای خود بایستد و متکی به دانش بومی بوده و علم و فناوری اساس آن باشد.

دکتر فرجی دانا خطاب به همکاران حوزه ستادی اظهار داشت: خواهش من از همکاران این است که در سال جاری با توکل به خداوند و با عزم راسخ و مدیریت جهادی کارها را پیش ببرند.

وزیر علوم ، مدیریت جهادی را مدیریتی تعریف کرد که در آن ایثار و از خود گذشتگی محور قرار گیرد و افزود: مدیریت جهادی چیزی را برای خود نخواستن و همه چیز را برای کشور خواستن است. مدیریت جهادی یعنی غلبه منافع ملی بر سایر منافع.

دکتر فرجی دانا در محور دیگری از صحبت‌های خود با همکاران، به فرهنگ آکادمیک اشاره کرد و ابتذال را در تضاد با فرهنگ آکادمیک دانست و افزود: آنچه که از آن بیم داریم، ورود و رخنه ابتذال در اخلاقیات است و دانشگاه و ابتذال با هم همخوانی ندارند.

وزیر علوم جنبه دیگری از فعالیتهای فرهنگی وزارت علوم را غالب کردن اخلاقیات بر فضای علمی دانشگاه برشمرد.

وزیر علوم در پایان ضمن ابراز تاسف از درگذشت سه تن از استادان دانشگاه در روزهای آخرین سال، اظهار امیدواری کرد که آیین علمی این نسل از استادان، معیار جامعه دانشگاهی کشور قرار گیرد.

آمار بازدید: 184 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image