ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش اختصاص اعتبار برای افزایش حق الزحمه مقالات پژوهشی

اختصاص اعتبار برای افزایش حق الزحمه مقالات پژوهشی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، اختصاص اعتبار برای افزایش حق الزحمه مقالات پژوهشی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرای دانشگاه آزاد برشمرد.


واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به عمده‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد در سال جدید در حوزه پژوهش و فناوری، گفت: پژوهشگران دانشگاه آزاد سعی دارند چالش‌های کشور را بررسی کرده و برای رفع آن راه حل‌های علمی ارائه دهند.

وی افزود: به طور مثال در حال حاضر چالش جدی ما در حوزه علم و فناوری مسئله محیط زیست، انرژی، فناوری‌های نوین علمی مانند نانو و علوم شناختی است.

واشقانی فراهانی ادامه داد: البته مسئله آب نیز با توجه به شرایط خشک اقلیمی کشور چالش‌برانگیز است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد در مورد تمام این چالش‌ها برنامه‌های گسترده‌ای دارد، عنوان کرد: سعی می‌کنیم از طریق قطب‌های علمی و پژوهشی، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان استعدادیابی کرده و به عنوان یک بال آموزش عالی در تراز بین‌المللی و داخلی فعالیت کنیم.

وی همچنین اختصاص اعتبار برای افزایش حق الزحمه مقالات پژوهشی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرای معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد برای حمایت از پژوهشگران اعلام کرد.

واشقانی فراهانی با اشاره به اهمیت کیفی‌سازی آموزش در دانشگاه آزاد، گفت: همسان سازی حقوق و مزایای هیات علمی دانشگاه‌های دولتی و آزاد از راهکارهای کیفی‌سازی آموزش دانشگاه آزاد است.

آمار بازدید: 312 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image