ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور بیش از 1000 دانشجو در افغانستان دارد

دانشگاه پیام نور بیش از 1000 دانشجو در افغانستان دارد

رئیس شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام گفت: دانشگاه پیام نور بیش از یک‌هزار دانشجو در افغانستان دارد.


مهدی جوانمرد امروز در حاشیه سفر به عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام، سازمانی خودگردان، غیرسیاسی، غیرانتفاعی با رویکرد بین‌المللی و تحت نظارت سازمان تعاون اسلامی (OIC) است که در سال 1390 توسط عطاءالرحمن هماهنگ‌کننده کل کامستک در دانشگاه پیام نور افتتاح شده است.

وی افزود: از آنجا که دولت تدبیر و امید بنا دارد با گشایش در بحث درآمد، وضعیت صنعت و اشتغال را تغییر دهد و برنامه‌های عملی نیز در این راستا آماده کرده است، شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام نیز آمادگی لازم برای ایجاد هماهنگی و انسجام در آموزش‌های مجازی و از راه دور را فراهم کرده است.

جوانمرد با اشاره به دیدار اخیرش با با مایکل کخ، نماینده ویژه آلمان در امور افغانستان و پاکستان خاطرنشان کرد: در این دیدار وضعیت مطلوب دانشگاه‌های کشور را تشریح کردم.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور بیش از یک‌هزار دانشجو در افغانستان دارد و همکاری شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام با ‌وزارت تحصیلات عالی افغانستان در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی خواهد بود.

جوانمرد به ظرفیت­‌های تفاهم نامه همکاری‌های علمی، آموزشی شبکه و وزارت تحصیلات عالی جمهوری اسلامی افغانستان اشاره کرد و گفت: از نظر ما محورهای این یادداشت تفاهم مهم است و می‌تواند به اساس همکاری‌های آینده شبکه و کشور افغانستان تبدیل شوند.

رئیس شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام با اشاره به مطالب مطرح شده در این دیدار اظهار داشت: دولت آلمان در زمینه­‌های مختلف از قبیل مراکز رشد، دوره‌­های بازآموزی مهارتی و سایر مباحث فناوری که مورد درخواست دولت افغانستان است، با شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام همکاری موثری خواهد داشت.

آمار بازدید: 266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image