ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور آغاز فعالیت جهادی دانشجویان پیام نور در حومه غربی دهدشت

آغاز فعالیت جهادی دانشجویان پیام نور در حومه غربی دهدشت

اردوی جهادی دانشجویان پیام نور واحد دهدشت از امروز در روستاهای حومه غربی کهگیلویه فعالیت خود را آغاز کرد.


ایمان الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت:بسیج دانشجویی تأثیرگذارترین تشکل دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور دهدشت فعالیت دانشجویان در اردوهای جهادی را متذکر شد و تصریح کرد: توسعه این اقدامات ارزشمند، نقش بسیار موثری را در توسعه و پیشرفت برنامه‌های بسیج دانشجویی به همراه دارد .

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر مدیریت جهادی در نامگذاری سال مقام معظم رهبری در نامگذاری سال، افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت نسبت به انجام رسالت دیرینه خود که شرکت در اردوهای جهادی است با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری پرشورتر و منسجم‌تر از گذشته با برپایی اردوی جهادی طرح هجرت تلاش خواهد کرد.

الهی در ادامه ابراز داشت: در این راستا گروه جهادی شهید هدایت الله طیب بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت نوروز امسال با اعزام 30 دانشجوی بسیجی متشکل از 20 برادر و 10 خواهر به مناطق محروم اردوی جهادی را آغاز کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور دهدشت خاطرنشان کرد: دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی به مدت 13 روز در حومه غربی کهگیلویه شامل روستاهای صنوگان ،فیلگاه ، پیربادامی و کلگه برون فعالیت جهادی خواهند داشت.

الهی اهم فعالت‌های جهادگران را در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی عنوان و تصریح کرد: علاوه بر ساخت و تکمیل مساجد و مرمت و رنگ‌آمیزی مدارس با برپایی حلقات صالحین و ‌کلاس‌های فرهنگی با استفاده از کارشناسان به تبیین شعار سال و تشریح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پرداخته می‌شود.

وی کلاس‌های آموزش قرآن، آموزش احکام ، نشست‌های بصیرت افزایی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی ، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه و گفتمان حجاب را از دیگر برنامه‌های گروه جهادی در روستاهای حومه غربی کهگیلویه برشمرد.

الهی مهمترین هدف اردوهای جهادی ایجاد وحدت و همدلی میان دانشجویان و مردم محروم خواند و افزود: اردوهای جهادی تنها با عشق و علاقه دانشجویان و به صورت داوطلبانه برای کمک به فضای فرهنگی، آموزشی و ایجاد عدالت در مناطق محروم شکل گرفته است.

وی در پایان خواستار همکاری مسئولان شهرستان در همدلی و همکاری با جهادگران شد.

آمار بازدید: 226 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image